نرم افزار حسابداری فروشگاه زنجیره ای پارمیس

تعداد بازدید : 19 | تاریخ انتشار : 09 فروردین 1403 09:34 | مدت زمان : 00:04:19 | دسته بندی : فناوری و رایانه

امروزه تصور یک فروشگاه زنجیره‌ای با شعب متعدد در سطح شهر یا کشور، بدون استفاده از نرم افزار فروشگاه چند شعبه ای غیر ممکن است. نرم افزار حسابداری پارمیس با زیر سیستم‌های متنوع برای صنعت خرده فروشی از جمله CRM یا مدیریت ارتباط با مشتریان، سازمان همراه برای مدیریت ارتباط با عاملان فروش و نمایندگان، صندوق فروشگاهی پیشرفته پارمیس اسمارت با قابلیت فروش در حالت آنلاین و آفلاین، نرم افزار انبار و کالا باقابلیت‌های بی نظیر، پشتیبانی از سخت افزار فروشگاهی و غیره تمامی نیازهای شما را برای مدیریت کسب و کار خرده فروشی تامین می‌کند. https://www.parmisit.com/products/acconting-software/small-bussiness-solution/%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%B2%D9%86%D8%AC%DB%8C%D8%B1%D9%87-%D8%A7%DB%8C/ با استفاده از نرم افزار حسابداری فروشگاه زنجیره ای مدیران ارشد مجموعه امکان دریافت گزارشاتی را در اختیار دارند که به آنها در روند تصمیم سازی و تصمیم گیری کمک می‌کند. همچنین مدیران اجرایی در سطح فروشگاه‌ها نیز با استفاده از یکپارچگی بین زیر سیستم‌ها می‌توانند از آخرین موجودی کالا باخبر شوند و نسبت به تامین و سفارش کالا اقدام کنند تا مشتریان شما همواره با دستی پر و رضایت کسب و کار شما را ترک کنند. استفاده از نرم افزار CRM به شما کمک می‌کند تا مشتریان جدید را به مشتریان وفادار تبدیل کنید. شما می‌توانید با استفاده از نرم افزار اطلاع رسانی مشتریان خود را از جشنواره‌ها و تخفیفات پیش رو آگاه کنید تا علاوه بر افزایش فروش، وفاداری مشتریان به فروشگاه خود را تقویت کنید. برای کسب آگاهی از مزیت‌ها و قابلیت‌های نرم افزار حسابداری فروشگاه زنجیره‌ای پارمیس، توصیه می‌کنیم این ویدئو را تماشا کنید.