فصل ششم زبان تخصصی مدیریت: ارتباطات یکپارچه بازاریابی مستلزم تماس با مشتریان است

تعداد بازدید : 7 | تاریخ انتشار : 09 فروردین 1403 10:53 | مدت زمان : 00:31:50 | دسته بندی : تحصیلات و یادگیری

در ششمین بخش از کتاب زبان تخصصی مدیریت بازرگانی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در خصوص ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) و لزوم برقراری تماس (ارتباط) با مشتریان و ابزارهای مورد استفاده در این فعالیت به بحث و بررسی مطالب خواهیم پرداخت.

زبان تخصی مدیریت بازرگانی