رونمایی «مراغه‌نامه»؛ گذار از نسخه چاپی به رسانه دیجیتال پس از ۲۵ سال

مراغه نامه
مراغه نامه

نشریه مراغه‌نامه پس از دو و نیم دهه انتشار به صورت چاپی، جهت انتشار در بستر وب «یک» به پایگاه خبری ارتقا یافت و امروز، دوشنبه مورخ 21 مهرماه 1404 به صورت رسمی از این رسانه دیجیتال رونمایی شد. در این آیین که با حضور اعضای هیئت مدیره موسسه خیریه عمران مراغه و در مسجد احسان تهران برگزار شد، سیاستگذاری خبری این پایگاه خبری در عرصه ملی تبیین، و از این پایگاه با حضور «سیدمصطفی سیدهاشمی»، رییس هیئت مدیره موسسه پرده‌برداری شد. بر اساس سیاستگذاری‌های مدیرمسئول این پایگاه خبری، اسلایدر نخست یا تیتر اول آن برای همیشه به ظرفیت‌های مراغه اختصاص یافته است و علاوه بر آن ستون‌هایی برای انتشار اخبار اقتصادی، اجتماعی، بین‌الملل، سیاسی، ورزشی و فرهنگی دارد اما این رسانه دیجیتال با گستره ملی بر اخبار اقتصادی به ویژه اخبار توسعه تمرکز دارد. شعار «طنین توسعه‌طلبی مراغه در عرصه ملی» نیز نشانگر رویکرد حرفه‌ای این رسانه در زمینه برجسته‌سازی اخبار توسعه مراغه و بازتاب آن در سطح ملی است. پایگاه خبری مراغه‌نامه به دور از حاشیه‌ها تلاش خواهد کرد تا از خام‌فروشی خبری خودداری کند و به جای اعلام اخبار سطحی، برای توسعه همه‌جانبه مراغه و دیگر نقاط کشورمان محتوا تولید کند. رنگ سازمانی این پایگاه خبری مقید به همان رنگ فیروزه‌ای نشریه مراغه‌نامه است تا هویت برندی که از این رسانه در ذهن مخاطبان وجود دارد، همچنان حفظ و تقویت شود. لوگو مراغه‌نامه یکی دیگر از رویکردهای این رسانه پس از ورود از حوزه چاپی به دیجیتال، حضور فعال‌تر در شبکه‌های اجتماعی از جمله تلگرام، اینستاگرام، توئیتر و آپارات است. مردم مراغه می‌توانند این رسانه دیجیتال را در بستر وب «یک» و شبکه‌های اجتماعی با آدرس «https://maraghehnameh.ir» دنبال کنند.

خبرنگاری دیجیتال,رسانه,مراغه,وب یک,نسخه الکترونیک

توضیحات

نشریه مراغه‌نامه پس از دو و نیم دهه انتشار به صورت چاپی، جهت انتشار در بستر وب «یک» به پایگاه خبری ارتقا یافت و امروز، دوشنبه مورخ 21 مهرماه 1404 به صورت رسمی از این رسانه دیجیتال رونمایی شد. در این آیین که با حضور اعضای هیئت مدیره موسسه خیریه عمران مراغه و در مسجد احسان تهران برگزار شد، سیاستگذاری خبری این پایگاه خبری در عرصه ملی تبیین، و از این پایگاه با حضور «سیدمصطفی سیدهاشمی»، رییس هیئت مدیره موسسه پرده‌برداری شد. بر اساس سیاستگذاری‌های مدیرمسئول این پایگاه خبری، اسلایدر نخست یا تیتر اول آن برای همیشه به ظرفیت‌های مراغه اختصاص یافته است و علاوه بر آن ستون‌هایی برای انتشار اخبار اقتصادی، اجتماعی، بین‌الملل، سیاسی، ورزشی و فرهنگی دارد اما این رسانه دیجیتال با گستره ملی بر اخبار اقتصادی به ویژه اخبار توسعه تمرکز دارد. شعار «طنین توسعه‌طلبی مراغه در عرصه ملی» نیز نشانگر رویکرد حرفه‌ای این رسانه در زمینه برجسته‌سازی اخبار توسعه مراغه و بازتاب آن در سطح ملی است. پایگاه خبری مراغه‌نامه به دور از حاشیه‌ها تلاش خواهد کرد تا از خام‌فروشی خبری خودداری کند و به جای اعلام اخبار سطحی، برای توسعه همه‌جانبه مراغه و دیگر نقاط کشورمان محتوا تولید کند. رنگ سازمانی این پایگاه خبری مقید به همان رنگ فیروزه‌ای نشریه مراغه‌نامه است تا هویت برندی که از این رسانه در ذهن مخاطبان وجود دارد، همچنان حفظ و تقویت شود. لوگو مراغه‌نامه یکی دیگر از رویکردهای این رسانه پس از ورود از حوزه چاپی به دیجیتال، حضور فعال‌تر در شبکه‌های اجتماعی از جمله تلگرام، اینستاگرام، توئیتر و آپارات است. مردم مراغه می‌توانند این رسانه دیجیتال را در بستر وب «یک» و شبکه‌های اجتماعی با آدرس «https://maraghehnameh.ir» دنبال کنند.