برنامه اینترنتی "مفسر"، قسمت ۱۹۳: سلبریتیکراسی در جامعه ایران
پادکست رادیومفسر//سیدنیما موسوی
در این برنامه میبینیم: - همسانی سلبریتیگرایی و مصرفیشدن اقتصاد در دهه ۱۳۴۰. - "صنعت فرهنگ" عرصه همسویی تبلیغات بعنوان سرجمع اقتصاد و هنر. - تشدید سلبریتیگرایی از دهه ۱۳۸۰ در جامعه ایران. - هولدینگهای اقتصادی بعنوان سیاستگذاران فرهنگ در دهه ۱۴۰۰.
سلبریتی,اقتصاد مصرفی,صنعت فرهنگ,صداوسیما,شبکه اجتماعی