برنامه اینترنتی "مفسر"، قسمت ۱۹۳: سلبریتی‌کراسی در جامعه ایران

پادکست رادیومفسر//سیدنیما موسوی
پادکست رادیومفسر//سیدنیما موسوی

در این برنامه میبینیم: - همسانی سلبریتی‌گرایی و مصرفی‌شدن اقتصاد در دهه ۱۳۴۰. - "صنعت فرهنگ" عرصه همسویی تبلیغات بعنوان سرجمع اقتصاد و هنر. - تشدید سلبریتی‌گرایی از دهه ۱۳۸۰ در جامعه ایران. - هولدینگ‌های اقتصادی بعنوان سیاستگذاران فرهنگ در دهه ۱۴۰۰.

سلبریتی,اقتصاد مصرفی,صنعت فرهنگ,صداوسیما,شبکه اجتماعی

توضیحات

در این برنامه میبینیم: - همسانی سلبریتی‌گرایی و مصرفی‌شدن اقتصاد در دهه ۱۳۴۰. - "صنعت فرهنگ" عرصه همسویی تبلیغات بعنوان سرجمع اقتصاد و هنر. - تشدید سلبریتی‌گرایی از دهه ۱۳۸۰ در جامعه ایران. - هولدینگ‌های اقتصادی بعنوان سیاستگذاران فرهنگ در دهه ۱۴۰۰.