چگونه وبسایت شرکتی را ارتقا دهیم؟

حمیدرضا طهماسبی پور(برند برد)
حمیدرضا طهماسبی پور(برند برد)

برای بهبود وبسایت شرکت و سازمانتان چه باید بدانید وب‌سایت سازمانی؛ از ویترین تا هسته داده دیگه وب‌سایت فقط صفحه‌ی درباره‌ما نیست؛تبدیل شده به هسته‌ی داده، معنا و تعامل. برندهایی که وب‌سایت رو صرفاً مجرا می‌بینن، از مارکت حذف می‌شن؛ .برندهایی که اون رو مغز ارتباطی می‌سازن، رشد می‌کنن. در وب‌سایت آینده، صفحه‌ها یاد می‌گیرن، محتوا تصمیم می‌گیره، و مخاطب با برند گفت‌وگو می‌کنه، نه مرور

طراحی وبسایت,وبسایت شرکت,روابط عمومی

توضیحات

برای بهبود وبسایت شرکت و سازمانتان چه باید بدانید وب‌سایت سازمانی؛ از ویترین تا هسته داده دیگه وب‌سایت فقط صفحه‌ی درباره‌ما نیست؛تبدیل شده به هسته‌ی داده، معنا و تعامل. برندهایی که وب‌سایت رو صرفاً مجرا می‌بینن، از مارکت حذف می‌شن؛ .برندهایی که اون رو مغز ارتباطی می‌سازن، رشد می‌کنن. در وب‌سایت آینده، صفحه‌ها یاد می‌گیرن، محتوا تصمیم می‌گیره، و مخاطب با برند گفت‌وگو می‌کنه، نه مرور