کسب و کار خوب یعنی چه؟

سپهر
سپهر

امروزه بسیاری از کسب‌وکارها فقط به فکر فروش هستند. اما فروش، نشانه‌ی موفقیت نیست؛ نتیجه‌ی آن است. کسب‌وکار خوب برای «خوب بودن» به چیزهای عمیق‌تری نیاز دارد: به ارتباط مؤثر، تعهد واقعی، تجربه‌ی ارزشمند، اثرگذاری ماندگار و اعتمادسازی. در سپهر، ما معتقدیم رشد واقعی، از همین‌جا آغاز می‌شود.

کسب و کار,مدیریت,آموزش مدیریت، بازاریابی

توضیحات

امروزه بسیاری از کسب‌وکارها فقط به فکر فروش هستند. اما فروش، نشانه‌ی موفقیت نیست؛ نتیجه‌ی آن است. کسب‌وکار خوب برای «خوب بودن» به چیزهای عمیق‌تری نیاز دارد: به ارتباط مؤثر، تعهد واقعی، تجربه‌ی ارزشمند، اثرگذاری ماندگار و اعتمادسازی. در سپهر، ما معتقدیم رشد واقعی، از همین‌جا آغاز می‌شود.