آموزش کسب و کار هوشمند - فصل اول : مارکتینگ - 6 - حفره در مارکتینگ
بسیاری از کسبوکارها انرژی و منابع خود را صرف جذب مشتریان جدید میکنند، اما غافلاند که مانند سطل سوراخدار، هرچقدر هم تلاش کنند، مشتریان فعلی بدون آنکه متوجه شوند، از دست میروند. این پدیده در دنیای فروش و بازاریابی مدرن به عنوان حفره در مارکتینگ شناخته میشود. حفره یعنی نقاط ضعف سیستم فروش و بازاریابی که باعث خروج مشتریان موجود میشود. اگر این حفره بسته نشود، تمام هزینهها برای جذب مشتری جدید هدر خواهد رفت. در این مقاله، به زبان ساده و با مثالهای واقعی، مراحل شناسایی، بستن و پیشگیری از حفرهها را بررسی میکنیم و نشان میدهیم که چگونه با بازاریابی دیجیتال، سایت و فروشگاه اینترنتی و فروش با هوش مصنوعی میتوان این مشکل را حل کرد. لینک مطلب : https://site1000.ir/lm6/ برای دیدن ادامه آموزش ها ما را دنبال کنید
آموزش,کسب و کار,سایت هزار,فروش با هوش مصنوعی,سیستم های حفاظتی و امنیتی