اتوماسیون اداری بیتا (ویدئوی شماره 10 - ثبت پیش نویس صادره، امضا و ارسال صادره)
مکاتبات اداری به طور کلی شامل 2 دسته هستند: دسته اول) مکاتباتی که در ارتباط با افراد و ارگان های بیرون از سازمان هستند (شامل نامه های وارده و صادره) دسته دوم) فرمها و مکاتباتی که قرار است بصورت درون سازمانی گردش پیدا کنند (مکاتبات داخلی) در این ویدئو ثبت نامه صادره، از مرحله نگارش پيش نویس در محیط Word، ارجاع به کارتابل مدیر (جهت امضا)، بازگشت به دبیرخانه (جهت ثبت صادره) و تبدیل شدن پیش نویس به نامه ی صادره در بیتا توضیح داده شده است. امکانات بیتا: 1- کارتابل الکترونیکی بیتا 2- سیستم مکاتبات داخلی بیتا 3- فرمساز پيشرفته تحت وب (طراحی فرمها بصورت Visual بصری) 4- سیستم پیشرفته آرشیو اسناد بیتا 5- دبیرخانه الکترونیکی بیتا 6- ماژول های جانبی بیتا 7- نرم افزار موبایل و تبلت بیتا 8- سرورهای ابری بیتا (میزبانی بیتا در سرورهای ابری پُر قدرت و همیشه آنلاین بیتا 24-7) نصب و اجرا در کلیه ی ادارات و نهادهای دولتی و نیمه دولتی، شرکتهای تولیدی، صنعتی، بازرگانی، شرکتهای ساختمانی شرکتهای پخش، امکانات ويژه برای آژانس های مسافرتی، انجمن های صنفی و شرکتهای حمل و نقل و هر مکانی که اسناد نیاز به آرشیو و در گردش اداری باشند... جهت دریافت مشاوره رایگان و آناليز عملکرد بیتا در سازمان خود، هم اکنون با ما در ارتباط باشید. (با بیتا -بی تا- باشید) تماس در ساعات کاری روزهای غیرتعطیل: 03136672475 - 03191001077
اتوماسیون اداری,کارتابل الکترونیکی,دبیرخانه و آرشیو اسناد,نرم افزار مکاتبات داخلی,فرمساز