بازسازی و تعمیر کامل قسمت عقب موتور تایر کمک فنر
️ امروز توی پروژهی بازسازی یاماها 100 رفتیم سراغ بخش عقب موتور، جایی که کلی کار ریز و مهم داره و ظاهر نهایی موتور حسابی بهش بستگی داره. اول از همه دوشاخ عقب رو برداشتیم و بعد از تمیزکاری و زیرسازی، رنگش زدیم تا هم زیبا بشه، هم مقاومتر. بعد رفتیم سراغ گلگیر عقب و با دقت رنگش کردیم تا کاملاً با شاسی و بدنه هماهنگ بشه. راهنماهای عقب رو هم بستیم و مدارشون رو مرتب کردیم تا همهچیز مرتب و درست کار کنه. تایر عقب و خرشیدی رو جا زدیم، توپی یاماها رو هم کامل تمیز کردیم، گریسکاری شد و دوباره سر جای خودش بستیم. در کل، تکتک قطعات عقب موتور – از دوشاخ و گلگیر گرفته تا باک روغن، چراغ خطر و خرشیدی – همشون بازسازی، رنگکاری و جمع شدن تا عقب موتور مثل روز اول بشه. این قسمت یکی از مهمترین بخشهای بازسازی موتوره، چون از اینجا به بعد ظاهر موتور کمکم کامل میشه و اون حس موتور نو رو بهت میده. توی این ویدیو همهی مراحل رنگکاری، تعمیر، تمیزکاری و بستن عقب موتور رو قدم به قدم نشون میدم تا بدونی چطور میتونی خودت هم این کارو اصولی انجام بدی. اگه عاشق کارای فنی، بازسازی موتور و رنگکاری حرفهای هستی، این قسمت رو از دست نده چون موتورمون از اینجا به بعد واقعاً زنده میشه #یاماها100 #بازسازی_موتور #رنگکاری_موتور #موتورکلاسیک #خرشیدی_موتور #دوشاخ_عقب #تعمیر_موتور
موتور,موتور سنگین,موتور سیکلت,ماشین,ماشین اسپرت