یکپارچگی خدمات SEO، AEO و GEO در ایران وب لایف
آژانس دیجیتال مارکتینگ ایران وب لایف
الان دیگه فقط گوگل نیست که تصمیم میگیره چه برندی دیده بشه… اقسام مختلف هوش مصنوعی هم وارد بازی شدن. اینجا دقیقاً جاییه که AEO (Answer Engine Optimization) و GEO (Generative Entine Optimization) وارد میشن. توی این ویدیو از مسیرمون براتون گفتیم که چطور در ایران وب لایف با استفاده از: – تست آرکتایپ – برندبوک و هویت بصری – #SEO و تحلیل رفتاری – و در نهایت AEO و GEO تونستیم برای برندها «موجودیت دیجیتال» بسازیم؛ موجودیتی که به هوش مصنوعیها کمک میکنه برند شما رو به عنوان پاسخ درست معرفی کنن. اگر میخواید برندتون علاوه بر سرچ گوگل، در پاسخهای هوش مصنوعی هم دیده بشه، وقتشه وارد مسیر #AEO و #GEO بشید.
هوش مصنوعی,برندینگ,دیجیتال مارکتینگ,مارکتینگ,آژانس دیجیتال مارکتینگ