نگاهی به نمایشگاه الکامپ1404؛ ویترین فناوری ایران

شرکت رسیس
شرکت رسیس

نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران است که هر سال با حضور شرکت‌ها، استارتاپ‌ها و فعالان حوزه فناوری برگزار می‌شود. نام «الکامپ» از ترکیب سه واژه الکترونیک (Electronics)، کامپیوتر (Computer) و تجارت الکترونیک (E-Commerce) گرفته شده که سه محور بنیادین در دنیای دیجتال امروز هستند. این نمایشگاه از اوایل دهه 70 خورشیدی آغاز شد و به تدریج به اصلی‌ترین سکوی نمایش توانمندی‌های فناورانه کشور تبدیل شد. امروز الکامپ محلی برای هم‌افزایی، تبادل تجربه و معرفی دستاوردهایی است که آینده‌ فناوری ایران را شکل می‌دهند. غرفه رسیس در بیست‌ و‌ هشتمین نمایشگاه الکامپ به مکانی پرانرژی برای آموزش و جایگاهی برای تعامل مستقیم با دنیای فناوری تبدیل شد. فضای غرفه، بستر تعاملات حرفه ‌ای و تخصصی میان کارشناسان و بازدیدکنندگان بود که تجربه‌ای کاربردی و ارزشمند به همراه داشت. در طول نمایشگاه، پنج ورکشاپ تخصصی برگزار شد؛ جایی که مدیران IT و کارشناسان شبکه در کنار علاقه‌مندان حوزه فناوری، درباره تازه‌ترین موضوعات امنیت سایبری و شبکه به گفتگو نشستند. موضوعاتی چون: • اهمیت فایروال‌های نسل جدید در سازمان‌ها؛ • مدیریت هوشمند ترافیک شبکه با F5 ADC؛ • ضرورت استفاده از Web Application Firewall؛ • معرفی فایروال‌های نسل جدید سازمانی (FTD) ؛ • معرفی جدیدترین راهکارها و تجهیزات فورتی نت. میهمانان توانستند از نزدیک با نرم ‌افزار رسیس پلاس و قابلیت‌ های آن در مدیریت امنیت شبکه آشنا شوند. امکان کار عملی با محصولات داخل رک رسیس، فرصتی فراهم کرد تا فناوری ‌ها به ‌صورت واقعی لمس شوند. فایروال Palo Alto در کنار راهکارهای Fortinet و F5 به رک اضافه شد و بازدیدکنندگان با نحوه عملکرد و قابلیت ‌های آن آشنا شدند. حضور افراد شاخص و متخصصان شناخته ‌شده بر جذابیت و پویایی غرفه افزود. سازمان‌ها و کسب‌ و کارهای گوناگون از سراسر کشور، با خدمات و محصولات رسیس آشنا شدند و مسیر همکاری ‌های آینده هموار شد. غرفه رسیس به بستری استراتژیک برای آشنایی شرکت‌ها، استارتاپ‌ ها و سازمان‌ها با این برند تبدیل شد و مسیر توسعه پروژه‌های مشترک و گسترش راهکارهای B2B را هموار ساخت.

الکامپ,رسیس,نمایشگاه بین المللی,شبکه

توضیحات

نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران است که هر سال با حضور شرکت‌ها، استارتاپ‌ها و فعالان حوزه فناوری برگزار می‌شود. نام «الکامپ» از ترکیب سه واژه الکترونیک (Electronics)، کامپیوتر (Computer) و تجارت الکترونیک (E-Commerce) گرفته شده که سه محور بنیادین در دنیای دیجتال امروز هستند. این نمایشگاه از اوایل دهه 70 خورشیدی آغاز شد و به تدریج به اصلی‌ترین سکوی نمایش توانمندی‌های فناورانه کشور تبدیل شد. امروز الکامپ محلی برای هم‌افزایی، تبادل تجربه و معرفی دستاوردهایی است که آینده‌ فناوری ایران را شکل می‌دهند. غرفه رسیس در بیست‌ و‌ هشتمین نمایشگاه الکامپ به مکانی پرانرژی برای آموزش و جایگاهی برای تعامل مستقیم با دنیای فناوری تبدیل شد. فضای غرفه، بستر تعاملات حرفه ‌ای و تخصصی میان کارشناسان و بازدیدکنندگان بود که تجربه‌ای کاربردی و ارزشمند به همراه داشت. در طول نمایشگاه، پنج ورکشاپ تخصصی برگزار شد؛ جایی که مدیران IT و کارشناسان شبکه در کنار علاقه‌مندان حوزه فناوری، درباره تازه‌ترین موضوعات امنیت سایبری و شبکه به گفتگو نشستند. موضوعاتی چون: • اهمیت فایروال‌های نسل جدید در سازمان‌ها؛ • مدیریت هوشمند ترافیک شبکه با F5 ADC؛ • ضرورت استفاده از Web Application Firewall؛ • معرفی فایروال‌های نسل جدید سازمانی (FTD) ؛ • معرفی جدیدترین راهکارها و تجهیزات فورتی نت. میهمانان توانستند از نزدیک با نرم ‌افزار رسیس پلاس و قابلیت‌ های آن در مدیریت امنیت شبکه آشنا شوند. امکان کار عملی با محصولات داخل رک رسیس، فرصتی فراهم کرد تا فناوری ‌ها به ‌صورت واقعی لمس شوند. فایروال Palo Alto در کنار راهکارهای Fortinet و F5 به رک اضافه شد و بازدیدکنندگان با نحوه عملکرد و قابلیت ‌های آن آشنا شدند. حضور افراد شاخص و متخصصان شناخته ‌شده بر جذابیت و پویایی غرفه افزود. سازمان‌ها و کسب‌ و کارهای گوناگون از سراسر کشور، با خدمات و محصولات رسیس آشنا شدند و مسیر همکاری ‌های آینده هموار شد. غرفه رسیس به بستری استراتژیک برای آشنایی شرکت‌ها، استارتاپ‌ ها و سازمان‌ها با این برند تبدیل شد و مسیر توسعه پروژه‌های مشترک و گسترش راهکارهای B2B را هموار ساخت.