ششمین گفت‌وگوی روایت بیمه

روایت بیمه
روایت بیمه

عبدالکریم کریمی: بازار بیمه اشباع نشده و نخواهد شد در بخش دوم ششمین گفت‌وگوی فصل نخست مجموعه مصاحبه‌ های اختصاصی رسانه روایت بیمه، آقای عبدالکریم کریمی مدیر امور نمایندگان و کارگزاران بیمه پاسارگاد، از آینده‌ی بازار بیمه و ظرفیت‌ های مغفول ‌مانده در فروش بیمه‌های نوین سخن می‌گوید. «بازار بیمه اشباع نشده و نخواهد شد! به شرط آن‌ که روی بیمه‌ های تخصصی‌تر و شخصی‌ سازی‌ شده برای مشتریان کار کنیم.» کریمی با تأکید بر ضرورت نوآوری در طراحی محصول و شناخت دقیق‌تر نیازهای فردی مشتریان، معتقد است که رشد واقعی صنعت بیمه در گرو تغییر نگرش شبکه فروش از «محصول‌ محوری» به «مشتری ‌محوری» است. او می‌گوید آینده‌ی فروش بیمه در گرو توسعه‌ی بیمه‌های خُرد، بیمه‌های سبک زندگی و محصولات ترکیبی مبتنی بر داده‌های شخصی مشتریان است، حوزه‌ای که هنوز ظرفیت‌های فراوانی برای رشد دارد. سه شنبه ۲۹ مهر ساعت ۱۱ صبح با روایت بیمه همراه باشید؛ جایی که مدیران صنعت از آینده بازار و مسیر تحول واقعی سخن می‌گویند.

بیمه پاسارگاد,بیمه,روایت بیمه

توضیحات

عبدالکریم کریمی: بازار بیمه اشباع نشده و نخواهد شد در بخش دوم ششمین گفت‌وگوی فصل نخست مجموعه مصاحبه‌ های اختصاصی رسانه روایت بیمه، آقای عبدالکریم کریمی مدیر امور نمایندگان و کارگزاران بیمه پاسارگاد، از آینده‌ی بازار بیمه و ظرفیت‌ های مغفول ‌مانده در فروش بیمه‌های نوین سخن می‌گوید. «بازار بیمه اشباع نشده و نخواهد شد! به شرط آن‌ که روی بیمه‌ های تخصصی‌تر و شخصی‌ سازی‌ شده برای مشتریان کار کنیم.» کریمی با تأکید بر ضرورت نوآوری در طراحی محصول و شناخت دقیق‌تر نیازهای فردی مشتریان، معتقد است که رشد واقعی صنعت بیمه در گرو تغییر نگرش شبکه فروش از «محصول‌ محوری» به «مشتری ‌محوری» است. او می‌گوید آینده‌ی فروش بیمه در گرو توسعه‌ی بیمه‌های خُرد، بیمه‌های سبک زندگی و محصولات ترکیبی مبتنی بر داده‌های شخصی مشتریان است، حوزه‌ای که هنوز ظرفیت‌های فراوانی برای رشد دارد. سه شنبه ۲۹ مهر ساعت ۱۱ صبح با روایت بیمه همراه باشید؛ جایی که مدیران صنعت از آینده بازار و مسیر تحول واقعی سخن می‌گویند.