تکنیک فروش FAB

mani morshedi
mani morshedi

تکنیک فروش FAB روشی مؤثر برای ارائه محصول است که بر سه بخش تمرکز دارد: ویژگی (Feature): مشخصات فنی یا ویژگی‌های محصول (مثلاً این لپ‌تاپ ۱۶ گیگابایت رم دارد). مزیت (Advantage):توضیح می‌دهد که آن ویژگی چه کاری را ممکن می‌سازد (در نتیجه می‌تواند چندین برنامه سنگین را همزمان اجرا کند). سودمندی (Benefit):این مزیت چه منفعتی مستقیماً برای مشتری دارد (پس شما با صرفه‌جویی در زمان، کارهای خود را با سرعت بیشتری به پایان می‌رسانید). این تکنیک با تبدیل ویژگی‌های خشک به منافع ملموس و شخصی‌شده، مشتری را متقاعد می‌کند.

آموزش بازاریابی و فروش,بازاریابی و فروش,تکنیک

توضیحات

تکنیک فروش FAB روشی مؤثر برای ارائه محصول است که بر سه بخش تمرکز دارد: ویژگی (Feature): مشخصات فنی یا ویژگی‌های محصول (مثلاً این لپ‌تاپ ۱۶ گیگابایت رم دارد). مزیت (Advantage):توضیح می‌دهد که آن ویژگی چه کاری را ممکن می‌سازد (در نتیجه می‌تواند چندین برنامه سنگین را همزمان اجرا کند). سودمندی (Benefit):این مزیت چه منفعتی مستقیماً برای مشتری دارد (پس شما با صرفه‌جویی در زمان، کارهای خود را با سرعت بیشتری به پایان می‌رسانید). این تکنیک با تبدیل ویژگی‌های خشک به منافع ملموس و شخصی‌شده، مشتری را متقاعد می‌کند.