سرفصلهای آموزشی: آشنایی با مفاهیم کلیدی بازاریابی و فروش تلفنی شناسایی مخاطبان هدف و نیازهای آنها برقراری ارتباط موثر با مشتریان ارائه و معرفی محصول یا خدمات مدیریت اعتراضات و پاسخ به سوالات مشتریان تکنیکهای مذاکره و فنون چانهزنی ایجاد وفاداری به برند و حفظ مشتریان اصول کار در کال سنتر و مدیریت تماسها تجزیه و تحلیل نتایج و گزارشدهی مزایای شرکت در این دوره: آموزش توسط مدرسی مجرب و متخصص ارائه مطالب به صورت کاربردی و عملی استفاده از جدیدترین متدها و ابزارهای آموزشی فرصت تعامل و پرسش و پاسخ با مدرس این دوره آموزش کال سنتر برای چه کسانی مناسب است؟ افراد جویای کار در زمینه بازاریابی و فروش تلفنی کارکنان شاغل در کال سنترها که قصد ارتقای مهارتهای خود را دارند صاحبان کسب و کارهایی که به دنبال افزایش فروش خود از طریق بازاریابی تلفنی هستند هر کسی که به دنبال یادگیری مهارتهای متقاعدسازی و فنون مذاکره است برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید
آموزش کال سنتر فروش,منیره دارستان