در گذشته بیشتر از آب خالص برای انتقال حرارت داخلی موتور به رادیاتور استفاده میشد. استفاده از آب خالص مشکلاتی را دربرداشت. محدودیت فاصله بین نقطه انجماد آب (صفر درجه ) تا نقطه جوش آن (یکصد درجه ) باعث میشود که آب به عنوان خنککننده، کاربرد خود را در دماهای بسیار کم یا بسیار زیاد از دست بدهد. از طرفی قطعات آلومینیومی بدنه موتور در شرایط کارکرد موتور، به اندازهای گرم میشود که مشکل خوردگی به وجود میآید. ضد یخ سیالی است که جهت خنک کردن موتور از آن استفاده می شود. ضد یخ در دماهای پایین سیالیت خوبی دارد و باعث می شود موتور در هوای سرد عملکرد مناسبی داشته باشد. همچنین ضد یخ از قطعات سیستم خنک کننده در مقابل زنگ زدن، خوردگی و مواد اسیدی ناشی از گاز های آلوده موتورمحافظت می نماید. در این آموزش شما کامل با نحوهی عملکرد رادیاتور خودرو و نقش ضدیخ آشنا خواهید شد. سپس مواد تشکیل دهندهی ضدیخ را تماماً بررسی میکنیم و در آخر فرمول اختصاصی تولید ضدیخ را دریافت خواهید کرد. اما این پایان آموزش نیست، پشتیبانان سهنیک در تمامی مراحل تولید راهنمای شما عزیزان هستند. برای دریافت آموزش و فرمول تخصصی به وبسایت سه نیک به آدرس senikcompany.com مراجعه کنید
آموزش,تولید,خط تولید,ساخت و تولید,آموزش,آموزش,ضدیخ,آموزش ,آموزش,آموزش,آموزش,آموزش,آموزش,آموزش,آموزش ,آموزش,آموزش,آموزش,آموزش,آموزش,آموزش,آموزش,آموزش,آموزش,آموزش,آموزش,آموزش,آموزش,آموزش,آموزش,آموزش,آموزش,آموزش,آموزش,آموزش,آموزش,آموزش