بخش دوم-قسمت سوم(هوش مصنوعی چندوجهی بیشترین تأثیر رو روی چه صنایعی خواهد گذاشت؟)

شریف دیتا
شریف دیتا

در این دوره‌ی جذاب و کاربردی، با جدیدترین دستاوردهای OpenAI و Google در حوزه‌ی هوش مصنوعی آشنا می‌شیم؛ جایی که مدل‌های پیشرفته‌ای مثل Chat GPT-4o و Google Gemini دارن مسیر آینده‌ی ارتباط انسان و ماشین رو متحول می‌کنن. اما فقط بحث فناوری نیست؛ ما قراره دقیق‌تر ببینیم که این تحولات چه تأثیری روی دنیای کسب‌وکار دارن. آیا صنایع خاصی بیشتر از بقیه دگرگون می‌شن؟ مدیران محصول، تصمیم‌گیرندگان و استارتاپ‌ها چطور باید خودشون رو برای این تغییرات آماده کنن؟ در این مسیر، همراه می‌شیم با اشلی کندی که در گفت‌وگویی آموزنده با کانر گرنان، متخصص هوش مصنوعی، درباره فرصت‌ها و چالش‌های این فناوری‌ها صحبت می‌کنه. کانر با دیدگاهی عملیاتی به ما نشون می‌ده که چطور می‌شه از این موج هوش مصنوعی درست، هوشمندانه و جلوتر از رقبا استفاده کرد. این دوره برای کی مناسبه؟ مدیران محصول و مارکتینگ استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناوری‌محور علاقه‌مندان به آینده هوش مصنوعی و چت‌بات‌ها تصمیم‌گیرندگان سازمانی که می‌خوان آینده رو بسازن، نه فقط دنبال کنن در پایان این دوره چه چیزهایی یاد می‌گیرید؟ درک کامل از مفهوم «هوش مصنوعی چندوجهی» و تفاوتش با مدل‌های قدیمی‌تر قابلیت‌ها و مزایای GPT-4o و Google Gemini تحلیل تأثیر این مدل‌ها بر صنایع مختلف مثل سلامت، آموزش، خدمات مشتری و تجارت بینش‌های کلیدی برای رهبران و تصمیم‌گیرندگان در مواجهه با تحولات فناوری نکاتی برای جلوتر بودن از رقبا در فضای رو‌به‌رشد AI فرصت یادگیری را از دست ندهید! همین حالا به سایت sdata.ir سر بزنید و شروع کنید.

هوش مصنوعی,هوش,Chat GPT,GEMINI,Google

توضیحات

در این دوره‌ی جذاب و کاربردی، با جدیدترین دستاوردهای OpenAI و Google در حوزه‌ی هوش مصنوعی آشنا می‌شیم؛ جایی که مدل‌های پیشرفته‌ای مثل Chat GPT-4o و Google Gemini دارن مسیر آینده‌ی ارتباط انسان و ماشین رو متحول می‌کنن. اما فقط بحث فناوری نیست؛ ما قراره دقیق‌تر ببینیم که این تحولات چه تأثیری روی دنیای کسب‌وکار دارن. آیا صنایع خاصی بیشتر از بقیه دگرگون می‌شن؟ مدیران محصول، تصمیم‌گیرندگان و استارتاپ‌ها چطور باید خودشون رو برای این تغییرات آماده کنن؟ در این مسیر، همراه می‌شیم با اشلی کندی که در گفت‌وگویی آموزنده با کانر گرنان، متخصص هوش مصنوعی، درباره فرصت‌ها و چالش‌های این فناوری‌ها صحبت می‌کنه. کانر با دیدگاهی عملیاتی به ما نشون می‌ده که چطور می‌شه از این موج هوش مصنوعی درست، هوشمندانه و جلوتر از رقبا استفاده کرد. این دوره برای کی مناسبه؟ مدیران محصول و مارکتینگ استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناوری‌محور علاقه‌مندان به آینده هوش مصنوعی و چت‌بات‌ها تصمیم‌گیرندگان سازمانی که می‌خوان آینده رو بسازن، نه فقط دنبال کنن در پایان این دوره چه چیزهایی یاد می‌گیرید؟ درک کامل از مفهوم «هوش مصنوعی چندوجهی» و تفاوتش با مدل‌های قدیمی‌تر قابلیت‌ها و مزایای GPT-4o و Google Gemini تحلیل تأثیر این مدل‌ها بر صنایع مختلف مثل سلامت، آموزش، خدمات مشتری و تجارت بینش‌های کلیدی برای رهبران و تصمیم‌گیرندگان در مواجهه با تحولات فناوری نکاتی برای جلوتر بودن از رقبا در فضای رو‌به‌رشد AI فرصت یادگیری را از دست ندهید! همین حالا به سایت sdata.ir سر بزنید و شروع کنید.