تبلیغ Think Different شرکت اپل

تعداد بازدید : 10 | تاریخ انتشار : 17 اردیبهشت 1403 16:15 | مدت زمان : 00:01:09 | دسته بندی : کسب و کار

هدف این کمپین که در سال 1997 راه اندازی شد، تغییر طرز فکر مردم در مورد اپل با برجسته کردن رویکرد نوآورانه این شرکت به فناوری و طراحی بود. در این کمپین تعدادی از مشاهیر و نوابغ رشته های مختلف به تصویر کشیده شدند و با یک دیالوگ، مخاطب را به تامل و سفر به درون خویش سوق میدهد. همین دعوت به تفکر و عمیق شدن در دنیای درونی، از مزایای کلیدی کمپین "متفاوت بیندیشید" اپل است که به ایجاد ارتباط عاطفی با مصرف کنندگان کمک شایانی داشت. در ادامه ترجمه کامل تبلیغ و نیز لینک مقاله ی مربوطه قابل مشاهده است. متن ترجمه تبلیغ: به افتخار دیوانگان (عالم) سرکشان، چالش برانگیزان وصله های ناجور (دنیا) آنان که هرچیزی را، جور دیگری میبینند. آنها علاقه ای به قوانین (متعارف پیرامون خود) ندارند. و برای وضعیت (سکون) فعلی، احترامی قائل نیستند. میتوانید از آنها نقل قول کنید؛ یا با آنها مخالفت کنید؛ یا آنها را ستایش و یا نقد کنید؛ اما هرکاری انجام بدهید؛ در انجام یک کار ناتوان خواهید بود. و آن اینکه، نمیتوانید آنها را نادیده بگیرید. زیرا آنها همه چیز را تغییر میدهند. آنها پیش ران نسل بشر اند. برخی آنها را دیوانه میخوانند. اما ما آنها را نابغه میدانیم. زیرا آنانی که اینقدر دیوانه اند که به فکر تغییر دنیا می افتند؛ همانهایی هستند که از عهده اینکار (تغییر دنیا) برمی آیند. متفاوت بی اندیشید. مطالعه کامل مقاله: https://avin-marketing.ir/marketing-articles/marketing-campaign-articles/six-of-the-best-advertising-campaigns-ever-made

تبلیغات,بازاریابی,کمپین تبلیغاتی,مارکتینگ,تبلیغات,تبلیغات,تبلیغات,تبلیغات

ویدیوهای مشابه