گفت‌وگوی شاخص با دکتر علی شجاعی | چرا ایران هنوز در حسرت خودرو است؟

گفتگوی شاخص
گفتگوی شاخص

بزرگ‌ترین دشمن صنعت خودرو، خودِ دولت است!» در گفت‌وگوی شاخص با دکتر علی شجاعی، صریح‌ترین نقدها به ساختار حکمرانی و مدیریت خودروسازی ایران مطرح می‌شود. او می‌گوید اگر دولت فقط ۶ ماه هیچ کاری نکند، صنعت خودرو رشد می‌کند! در این گفت‌وگو، بدون تعارف درباره‌ی ریشه‌ی بحران حرف می‌زنیم: چرا ایران با این همه ظرفیت، هنوز در حسرت خودروی باکیفیت است؟ چطور ۶۴ مجوز خودروسازی صادر شد و صنعت را زمین زد؟ واردات خودرو دست‌دوم؛ راه نجات یا ابزار پول‌شویی؟ مدیرانی که با بله‌قربان‌گویی جای تخصص را گرفتند رسانه‌هایی که به‌جای مردم، بلندگوی دولت شدند و اینکه چرا شایسته‌سالاری در صنعت خودرو فقط یک شعار است نظر شما چیه؟ آیا ریشه‌ی بحران خودرو در سیاست‌گذاریه یا فساد؟ #ایران_خودرو  #سایپا  #ایران_در_حسرت_خودرو #دکتر_علی_شجاعی #صنعت_خودرو #فساد_اقتصادی #گفت‌وگوی_شاخص #سیاستگذاری #خودروسازی  #توسعه_ملی #پادکست

ایرانخودرو,سایپا,صنعت خودرو,علی شجاعی,پادکست

توضیحات

بزرگ‌ترین دشمن صنعت خودرو، خودِ دولت است!» در گفت‌وگوی شاخص با دکتر علی شجاعی، صریح‌ترین نقدها به ساختار حکمرانی و مدیریت خودروسازی ایران مطرح می‌شود. او می‌گوید اگر دولت فقط ۶ ماه هیچ کاری نکند، صنعت خودرو رشد می‌کند! در این گفت‌وگو، بدون تعارف درباره‌ی ریشه‌ی بحران حرف می‌زنیم: چرا ایران با این همه ظرفیت، هنوز در حسرت خودروی باکیفیت است؟ چطور ۶۴ مجوز خودروسازی صادر شد و صنعت را زمین زد؟ واردات خودرو دست‌دوم؛ راه نجات یا ابزار پول‌شویی؟ مدیرانی که با بله‌قربان‌گویی جای تخصص را گرفتند رسانه‌هایی که به‌جای مردم، بلندگوی دولت شدند و اینکه چرا شایسته‌سالاری در صنعت خودرو فقط یک شعار است نظر شما چیه؟ آیا ریشه‌ی بحران خودرو در سیاست‌گذاریه یا فساد؟ #ایران_خودرو  #سایپا  #ایران_در_حسرت_خودرو #دکتر_علی_شجاعی #صنعت_خودرو #فساد_اقتصادی #گفت‌وگوی_شاخص #سیاستگذاری #خودروسازی  #توسعه_ملی #پادکست