آموزش کسب و کار هوشمند - فصل اول : مارکتینگ - 10 - مسئولیت اجتماعی در مارکتینگ

SITE1000
SITE1000

مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها (CSR – Corporate Social Responsibility) دیگر یک گزینه تبلیغاتی نیست؛ بلکه یکی از ارکان استراتژی‌های فروش و بازاریابی مدرن محسوب می‌شود. مشتریان، کارکنان و جامعه از کسب‌وکارها انتظار دارند علاوه بر سودآوری، رفتار اخلاقی، پایداری محیط زیستی و مشارکت اجتماعی داشته باشند. CSR نه تنها باعث تقویت برند و وفاداری مشتری می‌شود، بلکه به پایداری بلندمدت کسب‌وکار کمک می‌کند. لینک مطلب : https://site1000.ir/lm10/ برای دیدن ادامه آموزش ها ما را دنبال کنید

آموزش کسب و کار,فروش با هوش مصنوعی,کسب و کار,سایت هزار,سیستم های حفاظتی و امنیتی

توضیحات

مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها (CSR – Corporate Social Responsibility) دیگر یک گزینه تبلیغاتی نیست؛ بلکه یکی از ارکان استراتژی‌های فروش و بازاریابی مدرن محسوب می‌شود. مشتریان، کارکنان و جامعه از کسب‌وکارها انتظار دارند علاوه بر سودآوری، رفتار اخلاقی، پایداری محیط زیستی و مشارکت اجتماعی داشته باشند. CSR نه تنها باعث تقویت برند و وفاداری مشتری می‌شود، بلکه به پایداری بلندمدت کسب‌وکار کمک می‌کند. لینک مطلب : https://site1000.ir/lm10/ برای دیدن ادامه آموزش ها ما را دنبال کنید