یک‌سوم مرگ‌های کشور به دلیل مسائل تغذیه‌ای است

آسیانیوز ایران
آسیانیوز ایران

مدیر دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت با اعلام این خبر گفت: حدود ۴۰۰هزار تا ۴۲۰هزار نفر سالانه جان خود را از دست‌ می‌دهند. یک‌سوم مرگ‌های کشور یعنی حدود ۱۲۰هزار نفر به دلیل مسائل تغذیه‌ای است. در ادامه: شوالیه‌های سرمایه‌گذاری در ایران با مهدی کریمی‌تفرشی بازاریابی و برندسازی در معرفی ظرفیت‌های ملی ایران مقولۀ بازاریابی (مارکتینگ) و برندسازی (برندینگ)، به‌عنوان دو ابزار حیاتی و راهبردی، نقشی تعیین‌کننده در ارتقاء، به‌روزرسانی و توسعهٔ پایدار حوزه‌های تولید و اقتصاد ایفا می‌کنند. در همین راستا، این پرسش محوری مطرح است که آیا در ایران، استراتژی‌های بازاریابی و برندسازیِ مؤثری برای معرفی شایستهٔ جاذبه‌ها و توانمندی‌های کلان ملی کشور به کار گرفته شده است؟ در جهت بررسی و تحلیل این دغدغۀ مهم، دکتر مهدی کریمی تفرشی در برنامۀ تلویزیونی «شوالیه‌های سرمایه‌گذاری در ایران»، گفت‌وگویی تخصصی را با دکتر مختاری، مدرس و کارشناس برجستهٔ حوزهٔ برندینگ و بازاریابی، به انجام رسانده است. (یکشنبه ۲۷ مهرماه ۱۴۰۴)

مسائل تغذیه‌ای,آب سد طالقان,بازار سرمایه ارز و طلا,آتش بس

توضیحات

مدیر دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت با اعلام این خبر گفت: حدود ۴۰۰هزار تا ۴۲۰هزار نفر سالانه جان خود را از دست‌ می‌دهند. یک‌سوم مرگ‌های کشور یعنی حدود ۱۲۰هزار نفر به دلیل مسائل تغذیه‌ای است. در ادامه: شوالیه‌های سرمایه‌گذاری در ایران با مهدی کریمی‌تفرشی بازاریابی و برندسازی در معرفی ظرفیت‌های ملی ایران مقولۀ بازاریابی (مارکتینگ) و برندسازی (برندینگ)، به‌عنوان دو ابزار حیاتی و راهبردی، نقشی تعیین‌کننده در ارتقاء، به‌روزرسانی و توسعهٔ پایدار حوزه‌های تولید و اقتصاد ایفا می‌کنند. در همین راستا، این پرسش محوری مطرح است که آیا در ایران، استراتژی‌های بازاریابی و برندسازیِ مؤثری برای معرفی شایستهٔ جاذبه‌ها و توانمندی‌های کلان ملی کشور به کار گرفته شده است؟ در جهت بررسی و تحلیل این دغدغۀ مهم، دکتر مهدی کریمی تفرشی در برنامۀ تلویزیونی «شوالیه‌های سرمایه‌گذاری در ایران»، گفت‌وگویی تخصصی را با دکتر مختاری، مدرس و کارشناس برجستهٔ حوزهٔ برندینگ و بازاریابی، به انجام رسانده است. (یکشنبه ۲۷ مهرماه ۱۴۰۴)