تیکت در واقع پرسیدن یک سوال است به صورت رسمی از پشتیبانی; وقتی میخواهید سوالی را مطرح کنید یا سوالی برای شما پیش میآید شما در واقع باید اول از پشتیبانی به صورت خیلی مودبانه بپرسید و پشتیبانی هم بعد از گرفتن پیام شما به شما پاسخ میدهد و شما را مطلع میکند، اطلاعات لازم به شما میدهد و برای شما ارسال میکند. ارسال کردن میتواند از طریق پیامک یا همان اساماس هم باشد. اگر یک سیستم یا هر جایی که شما از پشتیبانی آن سوال پرسیدهاید، خیلی بخواهد حرفهای عمل بکند و برای مخاطبان خود ارزش زیادی قائل باشد، میتواند بعد از اینکه پیامک را به مخاطب داد و اطلاع لازم را به مخاطب داد، آن را مطلع کند که پاسخش داده شده و سوالش بی جواب نمانده .