اتوماسیون اداری بیتا (ویدئوی شماره 8 - ثبت نامه صادره در دبیرخانه الکترونیکی)
مکاتبات اداری به طور کلی شامل 2 دسته هستند: دسته اول) مکاتباتی که در ارتباط با افراد و ارگان های بیرون از سازمان هستند (شامل نامه های وارده و صادره) دسته دوم) فرمها و مکاتباتی که قرار است بصورت درون سازمانی گردش پیدا کنند (مکاتبات داخلی) در این ویدئو ثبت نامه ی صادره در بیتا و همچنین نوع شماره دهی، اسکن صفحات نامه و ارسال نامه ی صادره توضیح داده شده است. امکانات بیتا: 1- کارتابل الکترونیکی بیتا 2- سیستم مکاتبات داخلی بیتا 3- فرمساز پيشرفته تحت وب (طراحی فرمها بصورت Visual بصری) 4- سیستم پیشرفته آرشیو اسناد بیتا 5- دبیرخانه الکترونیکی بیتا 6- ماژول های جانبی بیتا 7- نرم افزار موبایل و تبلت بیتا 8- سرورهای ابری بیتا (میزبانی بیتا در سرورهای ابری پُر قدرت و همیشه آنلاین بیتا 24-7) نصب و اجرا در کلیه ی ادارات و نهادهای دولتی و نیمه دولتی، شرکتهای تولیدی، صنعتی، بازرگانی، شرکتهای ساختمانی شرکتهای پخش، امکانات ويژه برای آژانس های مسافرتی، انجمن های صنفی و شرکتهای حمل و نقل و هر مکانی که اسناد نیاز به آرشیو و در گردش اداری باشند... جهت دریافت مشاوره رایگان و آناليز عملکرد بیتا در سازمان خود، هم اکنون با ما در ارتباط باشید. (با بیتا -بی تا- باشید) تماس در ساعات کاری روزهای غیرتعطیل: 03136672475 - 03191001077 سایر ساعات: 1099 091 0913 1990 091 0913
اتوماسیون اداری,کارتابل الکترونیکی,دبیرخانه و آرشیو اسناد,فرمساز تحت وب,نرم افزار مکاتبات داخلی