اتوماسیون اداری بیتا (ویدئوی شماره 12 - کارتابل بیتا «جهت اقدام»)
ارجاعات در دید کلی از 2 حالت بیشتر نیستند، یا من (بعنوان یک کاربر بیتا) باید کاری روی نامه انجام دهم (اقدام) و یا صرفا جهت اطلاع من بوده است (جهت اطلاع) در نوع اول) انتظار می رود اقدامی انجام شود. نوع دوم) صرفا جهت اطلاع بوده است و احتمالا نیاز به انجام کار خاصی نیست. در این ویدئو (ارجاع از نوع اقدامی) بررسی می گردد. امکانات بیتا: 1- کارتابل الکترونیکی بیتا 2- سیستم مکاتبات داخلی بیتا 3- فرمساز پيشرفته تحت وب (طراحی فرمها بصورت Visual بصری) 4- سیستم پیشرفته آرشیو اسناد بیتا 5- دبیرخانه الکترونیکی بیتا 6- ماژول های جانبی بیتا 7- نرم افزار موبایل و تبلت بیتا 8- سرورهای ابری بیتا (میزبانی بیتا در سرورهای ابری پُر قدرت و همیشه آنلاین بیتا 24-7) نصب و اجرا در کلیه ی ادارات و نهادهای دولتی و نیمه دولتی، شرکتهای تولیدی، صنعتی، بازرگانی، شرکتهای ساختمانی شرکتهای پخش، امکانات ويژه برای آژانس های مسافرتی، انجمن های صنفی و شرکتهای حمل و نقل و هر مکانی که اسناد نیاز به آرشیو و در گردش اداری باشند... جهت دریافت مشاوره رایگان و آناليز عملکرد بیتا در سازمان خود، هم اکنون با ما در ارتباط باشید. (با بیتا -بی تا- باشید) تماس در ساعات کاری روزهای غیرتعطیل: 03136672475 - 03191001077 سایر ساعات: 1099 091 0913 1990 091 0913
اتوماسیون اداری,مکاتبات,فرمساز,آرشیو,دبیرخانه