نرم افزار حسابداری هایپرمارکت پارمیس

تعداد بازدید : 10 | تاریخ انتشار : 09 فروردین 1403 09:37 | مدت زمان : 00:05:05 | دسته بندی : فناوری و رایانه

مدیریت نقاط فروش و کارکنان آن، یکی از نیازهای اصلی هایپرمارکت‌ها در هر شعبه است. مدیران این واحدهای کسب و کار برای اتخاذ تصمیمات درست در زمینه تامین کالا، و همچنین مدیریت نیروها و در نهایت جلب رضایت مشتری به اطلاعات دقیقی نیاز دارند. این اطلاعات شامل میزان فروش کالاها، کالاهای پرفروش، میزان فروش هر یک از کارکنان فروش، سطح دسترسی عاملان فروش، موجودی و ظرفیت انبار، نمودار فروش و غیره می‌شود. https://www.parmisit.com/products/acconting-software/small-bussiness-solution/hypermarket/ علاوه بر این، ایجاد ارتباط پایدار با مشتریان از طریق شبکه‌های اجتماعی، پیامک، برگزاری جشنواره‌های فروش و تخفیف نیز به یکی از رویکردهای اصلی هاپیرمارکت‌ها در بازار پر رقابت امروز تبدیل شده است. در صورتی که کسب و کار فروشگاهی شما دارای شعب مختلف باشد، مدیریت انبار و فروش و تجمیع اطلاعات این شعب برای اتخاذ تصمیمات کلان پویا و دقیق از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شود. از همین رو، نیاز به نرم افزار حسابداری برای دسترسی دقیق و سریع به این اطلاعات از نیازهای اصلی هایپرمارکت‌ها تلقی می‌شود. شما می‌توانید با تماشای این ویدئو اطلاعات بیشتری در رابطه با نرم افزار حسابداری هایپرمارکت پارمیس و قابلیت‌های آن کسب کنید.