دوره آموزشی میز خدمات فناوری اطلاعات: مبانی خدمات مشتری با استفاده از هوش مصنوعی

وبسایت لینداکده
وبسایت لینداکده

توضیحات: تو بخش پشتیبانی یا همون Help Desk کار می‌کنی؟ یا شاید یه متخصص پشتیبانی IT هستی و می‌خوای بدونی چطور می‌تونی بهتر و مؤثرتر با کاربرا ارتباط بگیری و مشکلاتشون رو حل کنی؟ این دوره دقیقاً برای همینه! توی این دوره، پَم بِیکر (مدرس باتجربه در زمینه‌ی خدمات مشتری و فناوری) بهت یاد می‌ده چطور فقط به حل مشکل بسنده نکنی، بلکه از همون لحظه‌ی تماس اول با مشتری، احساس همدلی و اطمینان رو بهش منتقل کنی. تازه، پم نشون می‌ده چطور با ابزارهای هوش مصنوعی مثل چت‌بات‌ها و دستیارهای مجازی، کیفیت پشتیبانی رو بالا ببری. لینک دوره: https://lyndakade.ir/c/12003

دوره های آموزشی,لینداکده,دوره های سایت لینکدین,پایه ها

توضیحات

توضیحات: تو بخش پشتیبانی یا همون Help Desk کار می‌کنی؟ یا شاید یه متخصص پشتیبانی IT هستی و می‌خوای بدونی چطور می‌تونی بهتر و مؤثرتر با کاربرا ارتباط بگیری و مشکلاتشون رو حل کنی؟ این دوره دقیقاً برای همینه! توی این دوره، پَم بِیکر (مدرس باتجربه در زمینه‌ی خدمات مشتری و فناوری) بهت یاد می‌ده چطور فقط به حل مشکل بسنده نکنی، بلکه از همون لحظه‌ی تماس اول با مشتری، احساس همدلی و اطمینان رو بهش منتقل کنی. تازه، پم نشون می‌ده چطور با ابزارهای هوش مصنوعی مثل چت‌بات‌ها و دستیارهای مجازی، کیفیت پشتیبانی رو بالا ببری. لینک دوره: https://lyndakade.ir/c/12003