نورپردازی هوشمند، کلید فروش موفق‌تر در صنعت فرش و دکوراسیون

کهن: مجله نساجی و فرش ماشینی
کهن: مجله نساجی و فرش ماشینی

گزارشی از حضور مؤثر مجموعه نورما و تروان در نمایشگاه بین‌المللی فرش تهران در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی فرش تهران، آقای محسن کاجی، مدیر مجموعه‌های نورما و تِروان، با اشاره به سابقه ۱۷ ساله حضور در این رویداد تخصصی، از رشد چشمگیر بازدیدکنندگان خارجی و بازدیدهای هدفمند داخلی در سال جاری ابراز رضایت کرد. مجموعه نورما به‌صورت تخصصی در حوزه طراحی و اجرای نورپردازی فروشگاه‌های فرش، مبلمان، لوازم خانگی و مجموعه‌های تجاری فعالیت می‌کند. به گفته آقای کاجی، نورما برای برندهای شاخص مانند فرش نور، انواع پرژکتور متناسب با ارتفاع فضای نمایشگاهی و فروشگاهی تولید می‌کند. وی تاکید کرد: "نکته کلیدی در یک نورپردازی مؤثر، تنظیم ارتفاع و CRI یا همان شاخص نمود رنگ چراغ‌هاست. کیفیت نور مستقیم بر جلوه کالا اثر دارد و در فضای رقابتی امروز، یک نورپردازی حرفه‌ای می‌تواند تفاوت بین دیده شدن و نادیده ماندن باشد." وی همچنین با اشاره به وضعیت اقتصادی کنونی کشور، از تمام فعالان حوزه فرش و دکوراسیون خواست تا نگاه تازه‌ای به فضای فروشگاه خود داشته باشند: "هر روز به عنوان یک مشتری وارد فروشگاه‌تان شوید، با دقت به ویترین، چیدمان و جزئیات نور و دکور نگاه کنید. از نگاه مشتری، نقاط ضعف و قوت را پیدا می‌کنید و همین نگاه، می‌تواند الهام‌بخش بهترین تغییرات باشد." محسن کاجی نمایشگاه امسال را از نظر کیفیت بازدیدکنندگان و افزایش سفارش‌های قطعی، نقطه عطفی در روند حضور فعالان این صنعت توصیف کرد و ابراز امیدواری نمود با خدمات تخصصی نورپردازی، بتواند نقشی مؤثر در فروش بهتر برندهای ایرانی ایفا کند.

فرش,فرش ماشینی,صنعت فرش,نمایشگاه فرش,دارقالی

توضیحات

گزارشی از حضور مؤثر مجموعه نورما و تروان در نمایشگاه بین‌المللی فرش تهران در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی فرش تهران، آقای محسن کاجی، مدیر مجموعه‌های نورما و تِروان، با اشاره به سابقه ۱۷ ساله حضور در این رویداد تخصصی، از رشد چشمگیر بازدیدکنندگان خارجی و بازدیدهای هدفمند داخلی در سال جاری ابراز رضایت کرد. مجموعه نورما به‌صورت تخصصی در حوزه طراحی و اجرای نورپردازی فروشگاه‌های فرش، مبلمان، لوازم خانگی و مجموعه‌های تجاری فعالیت می‌کند. به گفته آقای کاجی، نورما برای برندهای شاخص مانند فرش نور، انواع پرژکتور متناسب با ارتفاع فضای نمایشگاهی و فروشگاهی تولید می‌کند. وی تاکید کرد: "نکته کلیدی در یک نورپردازی مؤثر، تنظیم ارتفاع و CRI یا همان شاخص نمود رنگ چراغ‌هاست. کیفیت نور مستقیم بر جلوه کالا اثر دارد و در فضای رقابتی امروز، یک نورپردازی حرفه‌ای می‌تواند تفاوت بین دیده شدن و نادیده ماندن باشد." وی همچنین با اشاره به وضعیت اقتصادی کنونی کشور، از تمام فعالان حوزه فرش و دکوراسیون خواست تا نگاه تازه‌ای به فضای فروشگاه خود داشته باشند: "هر روز به عنوان یک مشتری وارد فروشگاه‌تان شوید، با دقت به ویترین، چیدمان و جزئیات نور و دکور نگاه کنید. از نگاه مشتری، نقاط ضعف و قوت را پیدا می‌کنید و همین نگاه، می‌تواند الهام‌بخش بهترین تغییرات باشد." محسن کاجی نمایشگاه امسال را از نظر کیفیت بازدیدکنندگان و افزایش سفارش‌های قطعی، نقطه عطفی در روند حضور فعالان این صنعت توصیف کرد و ابراز امیدواری نمود با خدمات تخصصی نورپردازی، بتواند نقشی مؤثر در فروش بهتر برندهای ایرانی ایفا کند.