راز ۱۰ درصدی که به توسعه دریایی برمی‌گردد

seairantv
seairantv

داستان احیای یک منبع متوقف‌شده در توسعه دریایی محمدحسین مقیسه، مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی در گفت‌وگو با سی‌ایران: بر اساس قانون، ۱۰ درصد هزینه حمل مایعات نفتی و گازی که توسط ناوگان خارجی انجام می‌شود (در صادرات و واردات)، باید به صندوق توسعه صنایع دریایی اختصاص یابد. این قانون به‌دلیل اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده حدود ۱۳ سال متوقف شده بود، اما اکنون با دائمی شدن آن، دوباره اجرایی شده است. رویه‌های اجرایی این قانون در سال گذشته تکمیل شد و از ابتدای امسال صندوق می‌تواند این منابع را دریافت کند. سی‌ایران | روایتگر توسعه دریایی ایران

سی ایران,صندوق توسعه دریایی,دریامحور,دریا,کشتی سازی

توضیحات

داستان احیای یک منبع متوقف‌شده در توسعه دریایی محمدحسین مقیسه، مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی در گفت‌وگو با سی‌ایران: بر اساس قانون، ۱۰ درصد هزینه حمل مایعات نفتی و گازی که توسط ناوگان خارجی انجام می‌شود (در صادرات و واردات)، باید به صندوق توسعه صنایع دریایی اختصاص یابد. این قانون به‌دلیل اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده حدود ۱۳ سال متوقف شده بود، اما اکنون با دائمی شدن آن، دوباره اجرایی شده است. رویه‌های اجرایی این قانون در سال گذشته تکمیل شد و از ابتدای امسال صندوق می‌تواند این منابع را دریافت کند. سی‌ایران | روایتگر توسعه دریایی ایران