ما از تصمیم گیرندگان آموزشی، پژوهشگران و ارزیابان می هوش مصنوعی برای دانش آموزان خواهیم که کیفیت یک فناوری آموزشی را نه تنها بر اساس نتایج، بلکه بر اساس میزان همسویی مدل های موجود در قلب ابزارها و سیستم های هوش مصنوعی با چشم انداز مشترک تعیین کنند. آموزش دادن و یادگیری. شکل سمت راست، ویژگیهای مهم مدلهای هوش مصنوعی را برای رهبران آموزش توصیف میکند. https://www.iraniancyber.com/artificial-intelligence-for-students/ دستیابی به سیستمهای مؤثر به چیزی بیش از پردازش «دادههای بزرگ» نیاز دارد – این به چیزی بیش از علم داده نیاز دارد. کاربردهای هوش مصنوعی باید بر اساس اصول یادگیری تثبیت شده و مدرن، خرد متخصصان آموزشی باشد و باید از تخصص در جامعه ارزیابی آموزشی حول تشخیص سوگیر هوش مصنوعی برای دانش آموزان ی و بهبود انصاف استفاده کند. در آینده، ما همچنین باید به دنبال ایجاد سیستمهای هوش مصنوعی باشیم که از نظر فرهنگی پاسخگو و پایدار باشند و از رشد تکنیکهای منتشر شده برای انجام این کار استفاده کنند. بعلاوه، اکثر سیستمهای اولیه هوش مصنوعی از دانشآموزان دارای معلولیت و زبانآموزان انگلیسی پشتیبانی خاص کمی داشتند و ما باید اطمینان حاصل کنیم که منابع یادگیری مبتنی بر هوش مصنوعی عمداً شامل این دانشآموزان میشود. https://www.iraniancyber.com/ فناوری تنها زمانی می تواند به ما در دستیابی به اهداف آموزشی کمک کند که به آن اعتماد کنیم. با این حال، ما از طریق یک سری جلسات شنیداری عمومی دریافتیم که هوش مصنوعی برای دانش آموزان بی اعتمادی به فناوری آموزشی و هوش مصنوعی امری عادی است. از آنجایی که اعتماد با ملاقات و ارتباط افراد با یکدیگر ایجاد میشود، ما خواستار تمرکز بر اعتمادسازی و ایجاد معیارهایی برای قابل اعتماد بودن فناوریهای آموزشی نوظهور در انجمنها، گردهماییها و سازمانهای حرفهای هستیم که مربیان، نوآوران، محققان و سیاستگذاران را گرد هم میآورند. https://www.udemy.com/ توصیه شماره 5: مربیان را مطلع و مشارکت دهید ما از رهبران آموزشی میخواهیم که اطلاعرسانی و مشارکت دادن مؤلفههای آموزشی را در اولویت قرار دهند تا آنها آماده باشند تا بررسی کنند که چگونه و چه زمانی هوش مصنوعی با نیازهای آموزشی و یادگیری خاص مطابقت دارد و چه خطراتی ممکن است ایجاد شود. اکنون زمان نشان دادن احتر