سبک رترو چیست ؟ این سبک طراحی از عناصر و الهامبخشهای دهههای گذشته برای ایجاد طرحهای بازتولید شده استفاده میکند. در ادامه، به ویژگیهای اصلی این سبک طراحی میپردازیم: تایپوگرافی قدیمی: در طراحی رترو، از تایپوگرافی تلطیف شده از فونتهای دهههای گذشته مانند حروف آرت دکو، تابلوهای غذاخوری دهه 1950 یا تایپوگرافی دیسکوی دهه 1970 استفاده میشود. این حروف قدیمی حس نوستالژی و اصالت را برمیانگیزد و شخصیت را به هویت برند میافزاید. پالت رنگ جسورانه: سبک رترو در طراحی هویت بصری برند اغلب شامل به کار بردن رنگهای جسورانه و پرجنب و جوش در انتخاب پالت رنگ برای لوگو میشود. از رنگهای پاستلی دهه 1950 تا رنگهای کوبیسم دهه 1970، هر دوره دارای طرحهای رنگی مشخصی است که حس نوستالژی را برمیانگیزد و احساسات گرما و صمیمیت را القا میکند. لینک ویدیو در سایت : novingraphicplus.ir/tv/طراحی-رانی-به-سبک-رترو/ ابزار در زیر ویدیو در سایت هستند.