مصاحبه با خانم دکتر زهرا کثیری، نماینده برند هاتنا اصفهان

املاک داران
املاک داران

در ادامه برگزاری بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت ساختمان اصفهان، با خانم دکتر زهرا کثیری، نماینده برند هاتنا اصفهان در حوزه هوشمندسازی ساختمان گفت‌وگو کردیم. این شرکت با بیش از ده سال سابقه فعالیت، از پیشگامان این صنعت در کشور محسوب می‌شود. خانم دکتر کثیری در این گفت‌وگو با اشاره به ویژگی‌های منحصربه‌فرد برند هاتنا گفت: «به عنوان یک برند کاملاً ایرانی، دو قابلیت ویژه ما را از رقبا متمایز می‌کند. اول، دستیار صوتی دو زبانه فارسی و انگلیسی است که به صورت رایگان در اختیار تمام کاربران قرار می‌گیرد.» وی در ادامه به ویژگی منحصربه‌فرد دیگر این سامانه اشاره کرد و افزود: «قابلیت "ماشین زمان" در سامانه هوشمند ما این امکان را فراهم می‌کند که کاربران حتی در زمان عدم حضور در منزل نیز بتوانند به راحتی سیستم‌های مختلف ساختمان از جمله روشنایی، گرمایش و سرمایش را مدیریت و کنترل کنند.» خانم دکتر کثیری با تأکید بر بومی‌سازی فناوری‌های روز دنیا بیان کرد: «با وجود تحریم‌ها، توانسته‌ایم محصولی کاملاً بومی و هم‌سطح با استانداردهای جهانی ارائه دهیم که پاسخگوی نیازهای مشتریان ایرانی باشد.» این گفت‌وگو نشان داد که برندهای ایرانی با بهره‌گیری از دانش و تخصص داخلی می‌توانند در عرصه فناوری‌های پیشرفته همچون هوشمندسازی ساختمان حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.

املاکداران,نمایشگاه صنعت ساختمان ا,نمایشگاه 1404 صنعت ساخت

توضیحات

در ادامه برگزاری بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت ساختمان اصفهان، با خانم دکتر زهرا کثیری، نماینده برند هاتنا اصفهان در حوزه هوشمندسازی ساختمان گفت‌وگو کردیم. این شرکت با بیش از ده سال سابقه فعالیت، از پیشگامان این صنعت در کشور محسوب می‌شود. خانم دکتر کثیری در این گفت‌وگو با اشاره به ویژگی‌های منحصربه‌فرد برند هاتنا گفت: «به عنوان یک برند کاملاً ایرانی، دو قابلیت ویژه ما را از رقبا متمایز می‌کند. اول، دستیار صوتی دو زبانه فارسی و انگلیسی است که به صورت رایگان در اختیار تمام کاربران قرار می‌گیرد.» وی در ادامه به ویژگی منحصربه‌فرد دیگر این سامانه اشاره کرد و افزود: «قابلیت "ماشین زمان" در سامانه هوشمند ما این امکان را فراهم می‌کند که کاربران حتی در زمان عدم حضور در منزل نیز بتوانند به راحتی سیستم‌های مختلف ساختمان از جمله روشنایی، گرمایش و سرمایش را مدیریت و کنترل کنند.» خانم دکتر کثیری با تأکید بر بومی‌سازی فناوری‌های روز دنیا بیان کرد: «با وجود تحریم‌ها، توانسته‌ایم محصولی کاملاً بومی و هم‌سطح با استانداردهای جهانی ارائه دهیم که پاسخگوی نیازهای مشتریان ایرانی باشد.» این گفت‌وگو نشان داد که برندهای ایرانی با بهره‌گیری از دانش و تخصص داخلی می‌توانند در عرصه فناوری‌های پیشرفته همچون هوشمندسازی ساختمان حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.