اتوماسیون اداری بیتا (ویدئوی شماره 15 - نحوه کار با دبیرخانه بیتا)
دبیرخانه ی الکترونیکی بیتا (یا همان دفتر اندیکاتور) به شما این امکان را میدهد که نامه های وارده و صادره را ثبت کنید. با جستجوی سریع و قدرتمند تدارک دیده شده در بیتا، به سادگی به اسناد دسترسی پیدا کنید. سرگذشت ارجاعات را بصورت گرافیکی ببینید و از آخرین موقعیت هر نامه مطلع شوید. از دیگر قابلیتهای بی نظیر در بیتا، قابلیت تعریف حوزه های متعدد و تعیین دسترسی کاربران به این حوزه هاست. بعنوان مثال در یک شرکت (حوزه ی اداری، مالی، بازرگانی) هر کدام میتوانند در دفاتر خود اقدام به ثبت و مدیریت نامه ها کنند. همچنین ارتباط ساده و موثر دبیرخانه ی بیتا به سیستم آرشیو اسناد و سیستم کارتابل الکترونیکی بررسی شده است. امکانات بیتا: 1- کارتابل الکترونیکی بیتا 2- سیستم مکاتبات داخلی بیتا 3- فرمساز پيشرفته تحت وب (طراحی فرمها بصورت Visual بصری) 4- سیستم پیشرفته آرشیو اسناد بیتا 5- دبیرخانه الکترونیکی بیتا 6- ماژول های جانبی بیتا 7- نرم افزار موبایل و تبلت بیتا 8- سرورهای ابری بیتا (میزبانی بیتا در سرورهای ابری پُر قدرت و همیشه آنلاین بیتا 24-7) نصب و اجرا در کلیه ی ادارات و نهادهای دولتی و نیمه دولتی، شرکتهای تولیدی، صنعتی، بازرگانی، شرکتهای ساختمانی شرکتهای پخش، امکانات ويژه برای آژانس های مسافرتی، انجمن های صنفی و شرکتهای حمل و نقل و هر مکانی که اسناد نیاز به آرشیو و در گردش اداری باشند... جهت دریافت مشاوره رایگان و آناليز عملکرد بیتا در سازمان خود، هم اکنون با ما در ارتباط باشید. (با بیتا -بی تا- باشید) تماس در ساعات کاری روزهای غیرتعطیل: 03136672475 - 03191001077 سایر ساعات: 1099 091 0913 1990 091 0913
اتوماسیون اداری,کارتابل,دبیرخانه,آرشیو,فرمساز