مرکز تلفن ابری نواتل؛ ارتباطات همهجانبه، بدون نیاز به سختافزار!
با مرکز تلفن ابری نواتل، از هر نقطه و تنها با اتصال اینترنت، تمام تماسهای سازمانی خود را بهسادگی مدیریت و کنترل کنید. از هدایت تماسها به داخلیهای متفاوت، تا گزارشگیری پیشرفته برای مدیریت بهتر، همهچیز در اختیار شماست. همچنین، نواتل سایر سیستمهای ارتباطی مانند CRM، پنل پیامکی، فکس، ارزیابی عملکرد و چت آنلاین (وبچت) را نیز در یک پلتفرم واحد تجمیع کرده است، تا دسترسی ۳۶۰ درجهای به تمام درگاههای ارتباطی داشته باشید. امکانات کلیدی: هدایت تماسها و تعریف صف انتظار حرفهای مشاهده فایلهای صوتی مکالمات و پیامگیر در پنل مدیریتی جابهجایی دفتر بدون تغییر شماره تلفن اپلیکیشن ویندوز و اندروید، فعال با هر نوع اینترنت امکان رصد وضعیت کاربران مرکز تلفن از طریق اپلیکیشن و پنل مدیریتی گزارشهای مدیریتی دقیق برای رشد ۳ برابری فروش فعالسازی با سرشمارههای معتبر اتصال یکپارچه با CRM، پیامک، فکس و چت آنلاین برای ارتباطات همهجانبه نواتل؛ انتخاب هوشمند برای هر مقیاس از کسبوکار.
مرکز تلفن,نواتل,داشبورد مدیریتی,مرکز تلفن ابری