بوم کسب و کار یک ابزار استراتژیک است که بتواند به کارآفرینان و مدیران کسب و کار کمک کند تا بهتر درک کنند که چگونه میتوانند ارزش ایجاد کنند، مشتریان را جذب کنند و درآمد زایی کنند. این مدل شامل ۹ بخش اصلی است که به شرح زیر است: 1. ارزش گذاری 2. بخش بندی مشتریان 3.ساختار درامد 4. کانالهای توزیع 5. روابط با مشتری 6. منابع کلیدی 7. فعالیتهای کلیدی 8. شرکای کلیدی 9. ساختار هزینه این بخشها به شما کمک میکنند تا به صورت جامع و سازماندهی شده به برنامهریزی و مدیریت کسب و کار خود بپردازید و راهبردهای مناسب برای رشد و پیشرفت را تعیین کنید.
کار,بازاریابی,فروش,فروش ,فروش