آموزش کسب و کار هوشمند - فصل اول : مارکتینگ - 9 - شاخص ها در مارکتینگ
SITE1000
در دنیای فروش و بازاریابی مدرن، هر فعالیت بدون سنجش عملاً بیمعنی است. شاخصها به ما کمک میکنند عملکردمان را ارزیابی کنیم و مسیر درست را پیدا کنیم. مفاهیم KRI، PI و KPI ستونهای اصلی سنجش موفقیت در مارکتینگ هستند. با درک صحیح این شاخصها، میتوان بازاریابی را به یک سیستم علمی و دادهمحور تبدیل کرد که هم فروش را افزایش میدهد و هم رضایت مشتریان را بهبود میبخشد. لینک مطلب : https://site1000.ir/lm9/ برای دیدن ادامه آموزش ها ما را دنبال کنید
آموزش,کسب و کار,فروش با هوش مصنوعی,سایت هزار,سیستم های حفاظتی و امنیتی