بخشی از دوره بازاریابی خدمات املاک و مشارکت در ساخت
شرکت مهندسی تُکا
جذب مشتری با دانش و تخصص ساختمانی، تجارب شرکت مهندسی تکا از جذب مشتری است. این دوره به درد کسانی میخورد که نمیخواهند به سرنوشت آژانس های اتومبیل سنتی بعد از آمدن اسنپ دچار شوند. آینده بازار خدمات املاک و روشهای کسب درآمد به زودی با روشهای مدرن دگرگون میشود و روشهای سنتی روز به روز به دو راهی تعطیلی یا تغییر نزدیکتر خواهند شد. در این کلاس مهندس رسول مدرس راجع به روشهای جدید بازاریابی خدمات مشارکت در ساخت و املاک صحبت کردند و از تجارب خود در زمینه جذب حداکثری مشتریان میگوید. شرکت مهندسی تُکا در سال به بیش از ۳۶۰۰ مشتری مشاوره میدهد.
مشارکت در ساخت,قرارداد,مشاوره ملکی,مشاوره حقوقی