معرفی داشبورد مدیریتی آوا منو | تحلیل تماس‌ها با هوش مصنوعی

AiMenu
AiMenu

در این ویدیو، با داشبورد مدیریتی آوا منو آشنا می‌شید ابزاری که به شما دیدی کامل از عملکرد تیم پشتیبانی، رضایت مشتری و کیفیت تماس‌ها می‌ده. با استفاده از هوش مصنوعی، آوا منو داده‌های تماس‌ها رو به بینش‌های ساده و کاربردی تبدیل می‌کنه تا تصمیم‌گیری دقیق‌تر و سریع‌تری داشته باشید. مشاهده شاخص‌های عملکردی (KPI) ارزیابی رضایت و احساس مشتری در لحظه تحلیل عملکرد اپراتورها توصیه‌های هوشمند برای بهبود تماس‌ها اگر مدیر کال‌سنتر یا علاقه‌مند به تحلیل رفتار مشتری هستید، این ویدیو رو از دست ندید. دموی کامل و رایگان در aimenu.ir

هوش مصنوعی,رضایت مشتری,تحلیل مکالمه,کال سنتر,آوا منو

توضیحات

در این ویدیو، با داشبورد مدیریتی آوا منو آشنا می‌شید ابزاری که به شما دیدی کامل از عملکرد تیم پشتیبانی، رضایت مشتری و کیفیت تماس‌ها می‌ده. با استفاده از هوش مصنوعی، آوا منو داده‌های تماس‌ها رو به بینش‌های ساده و کاربردی تبدیل می‌کنه تا تصمیم‌گیری دقیق‌تر و سریع‌تری داشته باشید. مشاهده شاخص‌های عملکردی (KPI) ارزیابی رضایت و احساس مشتری در لحظه تحلیل عملکرد اپراتورها توصیه‌های هوشمند برای بهبود تماس‌ها اگر مدیر کال‌سنتر یا علاقه‌مند به تحلیل رفتار مشتری هستید، این ویدیو رو از دست ندید. دموی کامل و رایگان در aimenu.ir