معرفی داشبورد مدیریتی آوا منو | تحلیل تماسها با هوش مصنوعی
AiMenu
در این ویدیو، با داشبورد مدیریتی آوا منو آشنا میشید ابزاری که به شما دیدی کامل از عملکرد تیم پشتیبانی، رضایت مشتری و کیفیت تماسها میده. با استفاده از هوش مصنوعی، آوا منو دادههای تماسها رو به بینشهای ساده و کاربردی تبدیل میکنه تا تصمیمگیری دقیقتر و سریعتری داشته باشید. مشاهده شاخصهای عملکردی (KPI) ارزیابی رضایت و احساس مشتری در لحظه تحلیل عملکرد اپراتورها توصیههای هوشمند برای بهبود تماسها اگر مدیر کالسنتر یا علاقهمند به تحلیل رفتار مشتری هستید، این ویدیو رو از دست ندید. دموی کامل و رایگان در aimenu.ir
هوش مصنوعی,رضایت مشتری,تحلیل مکالمه,کال سنتر,آوا منو