نظر مهدیه عباسی در مورد میهن
۵۰ سال پیش با یه گاری کوچولو توی خیابونا داد می زد می گفت بستنی دارم بستنی. می دونی چی شد که برند میهن شکل گرفت؟ ایوب ۱۵ ساله تصمیم گرفت از تبریز مهاجرت کنه بیاد تهران و بره تو کارگاه بستنی سازی فوت و فنای ساخت بستنی رو یاد بگیره. بعد از اینکه اونا رو یاد گرفت، یه گاری کوچیک اجاره کرد و روی گاری میذاشت و می فروخت. بعد از اینکه متوجه شد کیفیت این بستنی ها خوب نیست، تصمیم گرفت بره تو اسلامشهر یه کارگاه بزنه و شروع کنه به ساخت بستنی و اینجا ایوب بود که شناسنامه می گرفت از آدما و بهشون گاری اجاره می داد که برن بستنی هاشو بفروشن. فارغ از حاشیه هایی که برای برند میهن هست، می خوام به این فکر کنی که چطور یه گاری کوچولو، یه آدم ۱۵ ساله می تونه برند رو با استراتژی درست به جایی برسونه که تبدیل بشه به بزرگترین کارخونه تولید کننده لبنیات و بستنی ایران.
کسب و کار,میهن,بازاریابی,کارآفرینی,کارآفرین از نگاه شما