برای دسترسی به نسخه کاملتر آموزش مدیریت عملکرد کارکنان و دانلود فایلهای همراه آموزش روی لینک زیر کلیک کنید: https://fdrs.ir/68jm زمانبندی ویدئو: 0:00:00 درس ۱: تعریف شایستگیها و نقش آنها در مدیریت عملکرد 0:15:51 درس ۲: تمایز بین شایستگیهای فنی، رفتاری و رهبری 0:30:19 درس ۳: شایستگیهای رفتاری و فنی مدیریت عملکرد کارکنان چیست؟ مدیریت عملکرد، به طور کلی به تمامی فرایندهای ارزیابی تا نتیجههای حاصل از عملکرد کارکنان (شامل آموزش و توسعه، پرداختهای مالی، کوچینگ، منتورینگ و ...) در یک سازمان بوده و کاربرد آن برای متخصصین منابع انسانی، ردههای مدیریتی در سازمانها، دانشجویان رشتههای مدیریت، منابع انسانی و مهندسی صنایع است. اهمیت یادگیری مدیریت عملکرد کارکنان چیست؟ مدیریت عملکرد، یک گام فراتر از ارزیابی عملکرد رفته و به تمامی جنبههای بهبود عملکرد کارکنان سازمان توجه میکند و دیدی فراتر از یک ارزیابی ساده به ما میدهد. این موضوع میتواند پایه بسیاری از مباحث عمیق بهبود عملکردی شامل ارزیابی عملکرد، روشهای موثر توسعه کارکنان، پرداختهای ثابت و متغیر مبتنی بر عملکرد، عملکرد مبتنی بر شایستگی و مباحث روانشناسی و رفتاری در ارزیابی عملکرد باشد. لذا با توجه به گستردگی بسیار زیاد این حوزه، آگاهی از نحوه همبستگی و انسجام فرایندهای مدیریت عملکرد، لازمه و مقدمهای است برای ورود به تمامی مباحث یاد شده. همچنین، این مبحث میتواند یک دید کلی از نوع ارتباط فرایند بهبود عملکرد کارکنان با سایر فرایندهای منابع انسانی، برای متخصصین و دانشجویان این حوزه ایجاد کند. در این فرادرس چه چیزی یاد میگیریم؟ در این آموزش، از منابع و مراجع اصلی و کاملا تخصصی و نیز تجارب عینی و کاربردی استفاده میشود تا فراگیران هم از لحاظ علمی پایه و اساس این مبحث را یاد گرفته و بتوانند به آن استناد کنند و هم از لحاظ عملی بتوانند با چالشها و نحوه پیادهسازی آن آشنا شوند. لازم به ذکر است این فرادرس، همراه با نمونههایی از شرکتهای برتر و نیز مثالهای عینی است. در انتها، فایلهای جانبی شامل منابع اصلی (لاتین) استفادهشده، نتایج کامل آماری از روند این فرایند در جهان (با قابلیت استناد در ارائه مطالب و تدریس) و ... به فراگیران ارائه میشود.