معرفی بهترین بازی های سال 2007

DarknessWithin95
DarknessWithin95

حمایت مالی https://reymit.ir/kasrakratos.com 00:00 مقدمه 00:34 Kane And Lynch Dead Men 02:17 Assassin's Creed 04:16 Manhunt 2 06:10 God Of War 2 با عرضه نینتندو Wii و پلی‌استیشن ۳ در اواخر سال قبل، سال ۲۰۰۷ اولین سال کامل ما از نسل هفتم کنسول‌های بازی بود و واقعاً دورانی را آغاز می‌کند که به این سوال پاسخ می‌دهد: «آیا بازار واقعاً می‌تواند از سه کنسول بازی پشتیبانی کند؟» این سوالی است که ارزش پرسیدن دارد - در نسل چهارم، پلی‌استیشن به عنوان پیروزی آشکار ظاهر شد، در حالی که ساترن در ژاپن و نینتندو ۶۴ در ایالات متحده پیروز شدند، اما هیچ‌کدام آن عملکردی را که از شرکت‌هایی که در اواخر دهه هشتاد و اوایل دهه نود بر بازار تسلط داشتند، انتظار داشتند، ارائه ندادند. دریم‌کست کاملاً توسط پلی‌استیشن ۲ شکست خورد و ایکس‌باکس نوپا، نینتندو گیم‌کیوب را شکست داد، که نشان می‌دهد بازار ممکن است برای پشتیبانی از بیش از دو کنسول با مشکل مواجه شود. با پایان نسل پنجم، گیمرها آشکارا شروع به تعجب کرده بودند که آیا نینتندو ممکن است مسیر سگا را دنبال کند و تولید کنسول (غیر دستی) را پشت سر بگذارد.

Game Talk,Assass,mincraft,god of war,بهتزین بازی

توضیحات

حمایت مالی https://reymit.ir/kasrakratos.com 00:00 مقدمه 00:34 Kane And Lynch Dead Men 02:17 Assassin's Creed 04:16 Manhunt 2 06:10 God Of War 2 با عرضه نینتندو Wii و پلی‌استیشن ۳ در اواخر سال قبل، سال ۲۰۰۷ اولین سال کامل ما از نسل هفتم کنسول‌های بازی بود و واقعاً دورانی را آغاز می‌کند که به این سوال پاسخ می‌دهد: «آیا بازار واقعاً می‌تواند از سه کنسول بازی پشتیبانی کند؟» این سوالی است که ارزش پرسیدن دارد - در نسل چهارم، پلی‌استیشن به عنوان پیروزی آشکار ظاهر شد، در حالی که ساترن در ژاپن و نینتندو ۶۴ در ایالات متحده پیروز شدند، اما هیچ‌کدام آن عملکردی را که از شرکت‌هایی که در اواخر دهه هشتاد و اوایل دهه نود بر بازار تسلط داشتند، انتظار داشتند، ارائه ندادند. دریم‌کست کاملاً توسط پلی‌استیشن ۲ شکست خورد و ایکس‌باکس نوپا، نینتندو گیم‌کیوب را شکست داد، که نشان می‌دهد بازار ممکن است برای پشتیبانی از بیش از دو کنسول با مشکل مواجه شود. با پایان نسل پنجم، گیمرها آشکارا شروع به تعجب کرده بودند که آیا نینتندو ممکن است مسیر سگا را دنبال کند و تولید کنسول (غیر دستی) را پشت سر بگذارد.