جلسه دوم - جهت پائین (ماموریت فضانورد)
ذهن کدرز
در این ویدئو قراره یه ماجراجویی فضایی هیجانانگیز ببینیم! میخوایم بفهمیم **چطور فضانورد قهرمون میتونه خودش رو به سفینهاش برسونه!** با استفاده از بلاکهای **شروع** و **پایان** و فلش **جهت پایین**، قدمبهقدم مسیرش رو میچینیم تا با یه تکهکد دقیق، راه درست رو پیدا کنه و با موفقیت سوار سفینه بشه. این ویدئو به زبون ساده و پرانرژی نشون میده که چطور میشه با منطق برنامهنویسی، یه مأموریت نجات فضایی واقعی ساخت!
اسکرچ,اسکرچ جونیور,کدنویسی,برنامه نویسی,کودک