برندینگ یعنی؛ معماری ادراک

امیرحسین آقاپور
امیرحسین آقاپور

برندینگ یعنی طراحیِ دقیقِ ذهن مخاطب. یعنی این‌که چطور دیده می‌شی، چطور حس می‌شی و چطور در ذهن می‌مونی. هر تصمیم، رنگ، کلمه و رفتار، آجری‌ست در معماری ادراک برندت. برندهای ماندگار فقط محصول نمی‌سازند؛ اون‌ها ادراک می‌سازند.

برندینگ,هویت برند,برند سازی,استراتژی برند,امیرحسین آقاپور

توضیحات

برندینگ یعنی طراحیِ دقیقِ ذهن مخاطب. یعنی این‌که چطور دیده می‌شی، چطور حس می‌شی و چطور در ذهن می‌مونی. هر تصمیم، رنگ، کلمه و رفتار، آجری‌ست در معماری ادراک برندت. برندهای ماندگار فقط محصول نمی‌سازند؛ اون‌ها ادراک می‌سازند.