صداقت، راز ماندگاری ارتباط با مشتری؛ روایت رامیز قلی‌نژاد از بیمه پاسارگاد

روایت بیمه
روایت بیمه

در چهارمین گفت‌وگوی فصل نخست مجموعه مصاحبه‌های اختصاصی رسانه روایت بیمه، آقای رامیز قلی‌نژاد مدیر امور ارتباط با مشتریان بیمه پاسارگاد، از فلسفه‌ی انسانی و اخلاقی ارتباط با مشتریان سخن می‌گوید. «صداقت و صمیمیت، اصلی‌ ترین پارامتر پایدار ماندن رابطه بین مشتری و شبکه نمایندگان است.» در این گفت‌وگو، قلی‌نژاد تأکید می‌کند که سرمایه اصلی هر شرکت بیمه‌ای، اعتماد مشتریان و صداقت شبکه فروش است؛ اعتمادی که با تبلیغات به‌ دست نمی‌آید، بلکه با رفتار حرفه‌ای و ارتباط صادقانه شکل می‌گیرد. او از ضرورت آموزش مهارت‌های ارتباطی به نمایندگان، پاسخ‌ گویی مؤثر به مشتریان و تبدیل رضایت به وفاداری پایدار سخن می‌گوید، نگاهی که بیمه پاسارگاد را به الگویی در مشتری‌ مداری تبدیل کرده است. یکشنبه ۲۷ مهر ساعت ۱۸ عصر با روایت بیمه همراه باشید؛ جایی که صداقت، سرمایه اصلی ارتباط با مشتریان بیمه‌ای است.

بیمه پاسارگاد,بیمه,روایت بیمه

توضیحات

در چهارمین گفت‌وگوی فصل نخست مجموعه مصاحبه‌های اختصاصی رسانه روایت بیمه، آقای رامیز قلی‌نژاد مدیر امور ارتباط با مشتریان بیمه پاسارگاد، از فلسفه‌ی انسانی و اخلاقی ارتباط با مشتریان سخن می‌گوید. «صداقت و صمیمیت، اصلی‌ ترین پارامتر پایدار ماندن رابطه بین مشتری و شبکه نمایندگان است.» در این گفت‌وگو، قلی‌نژاد تأکید می‌کند که سرمایه اصلی هر شرکت بیمه‌ای، اعتماد مشتریان و صداقت شبکه فروش است؛ اعتمادی که با تبلیغات به‌ دست نمی‌آید، بلکه با رفتار حرفه‌ای و ارتباط صادقانه شکل می‌گیرد. او از ضرورت آموزش مهارت‌های ارتباطی به نمایندگان، پاسخ‌ گویی مؤثر به مشتریان و تبدیل رضایت به وفاداری پایدار سخن می‌گوید، نگاهی که بیمه پاسارگاد را به الگویی در مشتری‌ مداری تبدیل کرده است. یکشنبه ۲۷ مهر ساعت ۱۸ عصر با روایت بیمه همراه باشید؛ جایی که صداقت، سرمایه اصلی ارتباط با مشتریان بیمه‌ای است.