تکنیک افزایش فروش / تجربه بساز، فروشتو ببر بالا !

امیرحسین آقاپور
امیرحسین آقاپور

بیشتر کسب‌وکارها فکر می‌کنن افزایش فروش یعنی فقط محصول بهتر، تبلیغات بیشتر یا تخفیف‌های هیجان‌انگیز.
اما راز واقعی اینه: تجربه بساز، نه فقط محصول ! یه رستوران نمونه خیلی جالب داره؛ به‌جای تحویل غذای آماده، پک کامل کباب و منقل میده تا مشتری خودش غذا رو درست کنه.
نتیجه؟ سرگرمی جذاب و تجربه شخصی‌سازی‌شده حس مشارکت و کنترل بر تجربه غذا افزایش فروش از طریق خلق تجربه، نه فقط محصول یادت باشه، هرچقدر مشتری در تجربه برندت فعال‌تر باشه، وفاداری و تداوم خریدش هم بیشتر می‌شه.
بهتره که فقط محصول نفروشیم و همراه اون تجربه خلق ‌کنیم.

تجربه مشتری,تکنیک افزایش فروش,توسعه کاری,استراتژی بازاریابی,امیرحسین آقاپور

توضیحات

بیشتر کسب‌وکارها فکر می‌کنن افزایش فروش یعنی فقط محصول بهتر، تبلیغات بیشتر یا تخفیف‌های هیجان‌انگیز.
اما راز واقعی اینه: تجربه بساز، نه فقط محصول ! یه رستوران نمونه خیلی جالب داره؛ به‌جای تحویل غذای آماده، پک کامل کباب و منقل میده تا مشتری خودش غذا رو درست کنه.
نتیجه؟ سرگرمی جذاب و تجربه شخصی‌سازی‌شده حس مشارکت و کنترل بر تجربه غذا افزایش فروش از طریق خلق تجربه، نه فقط محصول یادت باشه، هرچقدر مشتری در تجربه برندت فعال‌تر باشه، وفاداری و تداوم خریدش هم بیشتر می‌شه.
بهتره که فقط محصول نفروشیم و همراه اون تجربه خلق ‌کنیم.