تکنیک افزایش فروش / تجربه بساز، فروشتو ببر بالا !
امیرحسین آقاپور
بیشتر کسبوکارها فکر میکنن افزایش فروش یعنی فقط محصول بهتر، تبلیغات بیشتر یا تخفیفهای هیجانانگیز. اما راز واقعی اینه: تجربه بساز، نه فقط محصول ! یه رستوران نمونه خیلی جالب داره؛ بهجای تحویل غذای آماده، پک کامل کباب و منقل میده تا مشتری خودش غذا رو درست کنه. نتیجه؟ سرگرمی جذاب و تجربه شخصیسازیشده حس مشارکت و کنترل بر تجربه غذا افزایش فروش از طریق خلق تجربه، نه فقط محصول یادت باشه، هرچقدر مشتری در تجربه برندت فعالتر باشه، وفاداری و تداوم خریدش هم بیشتر میشه. بهتره که فقط محصول نفروشیم و همراه اون تجربه خلق کنیم.
تجربه مشتری,تکنیک افزایش فروش,توسعه کاری,استراتژی بازاریابی,امیرحسین آقاپور