استراتژی بازاریابی دهان به دهان

تعداد بازدید : 4 | تاریخ انتشار : 12 اردیبهشت 1403 13:30 | مدت زمان : 00:02:33 | دسته بندی : تحصیلات و یادگیری

ارتباطات اینترنتی، به ویژه شبکه های اجتماعی، بخش مهمی از بازاریابی دهان به دهان مدرن است. اگرچه دهان به دهان سنتی متکی به صحبت مصرف کنندگان با یکدیگر در یک زمینه مستقیم و شخصی مانند مکالمه حضوری یا تماس تلفنی است، دهان به دهان مبتنی بر اینترنت از بسترهای مختلفی استفاده می کند که ممکن است همه آنها شامل صحبت کردن نباشد. بیشتر بخوانید:https://sharifstrategy.org/word-of-mouth-marketing/

استراتژی بازاریابی دهان به دهان