طریقه افزودن Module و Entity

تعداد بازدید : 12 | تاریخ انتشار : 13 اردیبهشت 1403 17:57 | مدت زمان : 00:08:59 | دسته بندی : تحصیلات و یادگیری

در این قسمت قصد داریم در مورد طریقه اضافه کردن Module و Entity صحبت کنیم. در فریم ورک AUA ، اضافه کردن Module و Entity به سادگی انجام می شود. در اینجا مراحل کلی آن بیان شده است: ایجاد پوشه برای ماژول : یک پوشه جدید در ریشه پروژه خود با نامی که برای ماژولتان در نظر دارید ایجاد کنید. ایجاد کلاس ماژول : در داخل پوشه ماژول، یک کلاس جدید با نام [نام ماژول]Module ایجاد کنید. این کلاس باید از کلاس پایه Module در فریم ورک AUAFramework_CQRS_DDD ارث بری کند. ثبت ماژول : در متد RegisterModules در کلاس ApplicationBootstrapper، نمونه ای از کلاس [نام ماژول]Module را به لیست ماژول ها اضافه کنید. ایجاد کلاس انتیتی : در داخل پوشه ماژول، یک کلاس جدید با نامی که برای Entity تان در نظر دارید ایجاد کنید. این کلاس باید از رابط IEntity در فریم ورک AUAFramework_CQRS_DDD پیاده سازی شود. تعریف شناسه انتیتی : در کلاس انتیتی، یک شناسه منحصر به فرد برای هر نمونه از انتیتی خود تعریف کنید. تعریف خواص انتیتی : در کلاس انتیتی، تمام خواصی که انتیتی شما را تعریف می کنند را به همراه نوع داده آنها تعریف کنید.