بایدها و نبایدهای فروش تلفنی

تعداد بازدید : 7 | تاریخ انتشار : 15 اردیبهشت 1403 15:38 | مدت زمان : 00:01:09 | دسته بندی : تحصیلات و یادگیری

فروش تلفنی یک روش فروش کالا یا خدمات است که در آن فرد یا تیم فروش از طریق تماس تلفنی با مشتریان ارتباط برقرار می کنند و سپس محصولات یا خدمات خود را به آنها معرفی و به فروش می رسانند. امروزه تماس تلفنی یکی از روش های فروش است که در هر کسب و کاری کاربرد دارد و نباید به هیچ عنوان از آن غافل شوید.به عنوان مثال، شرکت های بیمه، شرکت های فناوری اطلاعات، شرکت های مشاوره، فروشگاه لباس، بازرگانی، تشریفات و خانه عقد و … معمولاً از این روش برای ارتباط با مشتریان و فروش محصولات یا خدمات خود استفاده می کنند. برای خواندن ادامه مقاله روی لینک زیر کلیک کنید. https://akobdc.com/%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%aa%d9%84%d9%81%d9%86%db%8c/ آدرس سایت آکو:@akobdc.com