فروشنده حرفه ای، علاوه بر رسیدن به سهمیه فروش، به دنبال تحقق اهدافی مانند تحسین و وفاداری مشتریان است. او دقیقا از محصولات خود آگاه است و به دقت به نیازها و اعتراضات مشتریان پاسخ می دهد. فروشنده حرفه ای توانایی مدیریت زمان، مذاکره، و ارتباطات قوی دارد و معمولا قدرت اقناع بالایی دارد. برای تبدیل شدن به یک فروشنده حرفه ای، نیاز به تمرین و آموزش مداوم است. در ادامه چند ویژگی که هر فروشنده ای لازم است داشته باشد را باهم بررسی می کنیم. برای مطالعه ادامه مقاله روی لینک زیر کلیک کنید. https://akobdc.com/%d9%85%d9%87%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d8%a7%d8%b5%d9%84%db%8c-%d9%88-%d8%b6%d8%b1%d9%88%d8%b1%db%8c-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%d9%86%d8%af%d9%87/ سایت آکو: Akobdc.com یوتیوب و اینستاگرام آکو:@akobdc
مشاور کسب و کار آکو,صاحبه نیک منش سیگارودی