کمپین جدید روابط‌عمومی Cheetos (پارت 1)

تعداد بازدید : 5 | تاریخ انتشار : 01 اردیبهشت 1403 19:19 | مدت زمان : 00:00:59 | دسته بندی : خبری

برند Cheetos در یک کمپین جدید و خلاقانه تلاش کرده است تا از مشتریانی تجلیل کند که از دست غالب خود برای خود چیتوز استفاده می‌کنند. شاید باور آن سخت باشد اما برند چیتوز در این کمپین از کانال‌های مختلفی مانند تبلیغات دیجیتال، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی و حتی تبلیغات محیطی استفاده کرده است. این برند درواقع در این کمپین تلاش کرده است تا بخاطر این حرکت که شاید از نظر بسیاری از مردم کوچک و بدیهی به نظر برسد از مشتریان خود قدردانی کند. به‌نظر می‌رسد هدف این برند از چنین اقدامی، بیشتر از هرچیز، برقراری ارتباط عاطفی و دادن حس خوب به مشتریان خود بوده است؛ پس تا حدی می‌توان این کمپین تبلیغاتی را یک کمپین روابط عمومی نیز دانست. درویدیوی این کمپین که توسط برند Cheetos کمپین Other Hand نام‌گذاری شده است، نشان داده می‌شود که جمال موری بستکبالیست معروف درحال خوردن چیتوز با دست غالب خود است؛ نمی‌تواند کارهای خیلی ساده‌ای مانند بستن بند کفش یا باز کردن زیپ لباس خود را با دست دیگرش انجام دهد.