رادیو آموزش جهاد

تعداد بازدید : 8 | تاریخ انتشار : 28 فروردین 1403 12:04 | مدت زمان : 00:08:05 | دسته بندی : تحصیلات و یادگیری

فلسفه فروش دیدگاه یک کسب و کار در مورد فرآیندهای فروش، ارزیابی نیازهای مشتریان و ایجاد فرصت­ ها برای افزایش فروش را بررسی می ­کند. یافتن یک چارچوب فروش برای رشد قابل پیش‌بینی‌ براساس ساختار کسب و کارها متفاوت است به عبارت دیگر کسب و کارهای بزرگ با چرخه‌های طولانی‌تر و یا بازارهای آسیب‌پذیر نیازمند ارائه ساختار متفاوتی هستند. یافتن فلسفه فروش می­ تواند پاسخ به پرسش ­های زیر باشد: هدف اصلی کسب و کار چیست و این هدف چگونه محقق می ­شود؟ در بازار کسب و کار چه می گذرد؟ رقبا چه کسانی هستند و چه ساختاری دارند؟ چگونه می­ توان تحقیق نمود و چه اطلاعاتی را می ­توان از طریق تحقیق به دست آورد؟ استراتژی نهائی کسب و کار بر چه اساس بررسی می­ شود؟