آموزش ویدئویی | ساختن برندهای جاودانه

تعداد بازدید : 8 | تاریخ انتشار : 11 اردیبهشت 1403 01:02 | مدت زمان : 00:19:32 | دسته بندی : کسب و کار

مهارت های تحت پوشش آمادگی برای تغییر سازگاری راحت توسعۀ فردی اهداف آموزشی • توضیح دهید که چگونه عناصر امضا با انتخاب مشتری در هنگام انتخاب یک نام تجاری خاص مرتبط است. • عناصر امضا را بشناسید. • ضرب المثل «منافع خود را ابداع کن» را تعریف کنید. • فواید طول عمر را به یاد بیاورید. • کلید در مقیاس قدرت را شناسایی کنید. ترجمه، تالیف و ارائه آیدین افشار (مدرس و مشاور) تحول و توسعه در زندگی و کسب و کار شمارۀ تماس و واتساپ جهت هماهنگی مشاوره +96892094821 https://wa.me/96892094821 فهرست: 1- چرا برندها را مطالعه کنیم؟ 2- ایجاد قدرت تشخیص: امضای شما چیست؟ 3- ایجاد قدرت ماندن: قدرت ماندن چیست؟ 4- ایجاد قدرت ماندگاری: داستان خود را تکامل دهید 5- ایجاد قدرت ماندگاری: منفعت خود را نوآوری کنید 6- ایجاد قدرت ماندگاری: طراحی خود را دوباره تصور کنید 7- ایجاد قدرت مقیاس‌پذیری: قدرت مقیاس‌پذیری چیست و چگونه آن را ایجاد می‌کنید؟ 8- نتیجه گیری و مراحل بعدی مدرسۀ رادار نگرشی نو برای زندگی و کسب و کار پژوهش، مشاوره، آموزش کانال یوتیوب: https://www.youtube.com/@RadarSchool1 کانال آپارات: https://www.aparat.com/radarschool کانال تلگرام: https://t.me/radarschool

تغییر,تحول و توسعه,آیدین افشار,توسعۀ فردی,مدرسۀ رادار